جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان به پیکان رسید

به گزارش وبلاگ نیک دل، ملاقات نهایی لیگ برتر والیبال زنان ایران از ساعت 14 امروز (آدینه 21 بهمن 1401) در سالن فدراسیون والیبال شروع شد و تیم های سریک گنبد و پیکان تهران در شصت ودومین مسابقه این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان به پیکان رسید

تیم پیکان در این مسابقه با حساب 3 بر صفر سریک را شکست داد تا جام قهرمانی را برای دومین بار بالای سر ببرد.

در ابتدای این مسابقه فاطمه رشیدی سرمربی پیکان تهران از ترکیب مریم حبیبی، فاطمه امینی، سمانه سیاوشی، تهمینه درگذنی، پوران زارع، فاطمه صفری و نگار کیانی (لیبرو) استفاده کرد.

در دیگر سوی میدان آیتک سلامت، فاطمه منظوری، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، زهرا کریمی، مائده اسکندری، هاله متقیان (لیبرو) بازیکنانی بودند که نیلوفر حجتی سرمربی سریک گنبد به میدان آورد.

در ست نخست پیکان عملکرد بهتری نسبت به سریک داشت و با امتیاز 25 بر 18 به پیروزی رسید. در ست دوم هم رقابت دو تیم نزدیک پیش رفت و در نهایت شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان 25 بر 19 فاتح میدان شدند. تیم پیکان در ست سوم هم با نمایشی کم اشتباه اقتدار خود را به رخ حریف کشید و به رغم کوشش بازیکنان سریک 30 بر 28 به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر صفر فاتح این میدان گردد و به دومین قهرمانی خود در لیگ برتر زنان دست یابد.

پیکان با کسب قهرمانی در لیگ برتر زنان سال 1401 به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا که از 5 تا 12 اردیبهشت سال آینده به میزبانی ویتنام برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

پیکان تهران سال 96 برای نخستین بار کاپ قهرمانی لیگ برتر زنان را بالای سر برد و سال جاری با راهنمایی فاطمه رشیدی مربی تیم ملی زنان ایران و حضور بازیکنان جوان برای دومین بار قهرمان شد.

تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران مقام سوم مشترک لیگ برتر زنان سال 1401 را به دست آوردند.

رده بندی نهایی لیگ برتر زنان در سال 1401 به توضیح زیر است:

1- پیکان تهران

2- سریک گنبد

3- ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران

5- مس رفسنجان

6- طلوع مهر یزد

7- دنیا بین چهار محال

8- صدیق گفتار وارنا رتبه هشتم

منبع: فرارو

به "جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان به پیکان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان به پیکان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید