خبرنگاران شوراها در فعال کردن ظرفیت های مالی نقش انکارناپذیری دارند

به گزارش وبلاگ نیک دل، قزوین - خبرنگاران - فرماندار آوج گفت:شوراها، موتور محرکه توسعه روستایی هستند و در فعال کردن ظرفیت های مالی نقش انکار ناپذیری دارند.

خبرنگاران شوراها در فعال کردن ظرفیت های مالی نقش انکارناپذیری دارند

به گزارش وبلاگ نیک دل، ????نصرت الله علیرضایی روز آدینه با اشاره به صندلی شوراها در فرایند توسعه، بیان داشت: شوراهای شهر و روستا مشاورینی امین و صادق برای مدیران و مسئولان هستند تا در سایه تعامل و هم اندیشی بتوانند ظرفیت ها و پتانسیل های مالی و اجتماعی شهرها و روستاها را فعال و عملیاتی نمایند.

وی اضافه نمود:همه کسانی که دغدغه رشد، توسعه و عمران و آبادانی روستای محل زندگی خود دارند از فرصت ثبت نام استفاده نمایند و برای عضویت در شوراها، داوطلب انتخابات شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آوج گفت:شوراها می توانند با ارائه طرح و برنامه و شناسایی و فعال کردن ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ضمن تعامل با مدیران و مسئولان مربوط، نقش موثری در تحولات و تغییرات مثبت در ابعاد مختلف عمرانی، مالی، اجتماعی و فرهنگی روستاها داشته باشند.

علیرضایی بیان کرد: فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی طی چند روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه در دوره گذشته مثبت و رو به رشد است و امیدواریم در مدت باقی مانده شاهد ثبت نام همه نیروهای دلسوز، توانمند و شایسته در عرصه انتخابات شوراهای روستایی باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شوراها در فعال کردن ظرفیت های مالی نقش انکارناپذیری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شوراها در فعال کردن ظرفیت های مالی نقش انکارناپذیری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید