خبرنگاران نماینده ایلام: عده ای کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی هستند

به گزارش وبلاگ نیک دل، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نسبت به برگزاری جلساتی در مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به پست در کمیسیون ها و فراکسیون ها انتقاد کرد.

خبرنگاران نماینده ایلام: عده ای کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی هستند

سارا فلاحی روز چهارشنبه با تذکری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نظامی بر پایه ایمان به کرامت و ارزش والای انسان است و دولت هم موظف است امکانات خود را برای رفع تبعیض به کار ببندد. پی ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه نیز باید طبق ضوابط اسلامی شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: به دلیل اجرا نشدن این قوانین، امروز با به خطر افتادن امنیت انسانی در جامعه یعنی رهایی از نیاز و ترس و هراس به واسطه ناکارآمدی برخی مسئولان روبرو هستیم. فرهنگیان نگران نظام رتبه بندی، بازنشستگان نگران همسان سازی، بازنشستگان مناطق جنگی نگران گرفته شدن حق مناطق جنگی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی نگران آزمون ورودی، معلمان حق التدریس، آزاد و غیرانتفاعی و کارمندان آینده شغلی شان هستند و از دیگر سو افرادی هم که سهام عدالت دریافت نکردند نگران هستند.

کنندگان حوزه های انتخابیه کوچک تر نگران بازی های سیاسی و اقتصادی هستند

فلاحی شرح داد: در همین مجلس شورای اسلامی کنندگان حوزه های انتخابیه کوچک تر نگران هستند که بازی های سیاسی و اقتصادی را به حوزه های انتخابیه واگذار کنند که کنندگان بیشتری دارند.

وی ادامه داد: 95 درصد نفت و گاز کشور در غرب، زیرزمین استان ماست اما نه پول آن به جیب مردم می رود و نه سرمایه اش در بانک ها به گردش می آید نه استخدام و مدیریت آن دست استان است، دلیل آن هم کم بودن تعداد کنندگان ما در مجلس شورای اسلامی است.

من نگران این مجلس هستم

کننده مردم ایلام در مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان این که تذکرات کنندگان نباید صرفا به دولت ها باشد، اظهار کرد: رهبری در پیام شان به مجلس شورای اسلامی از نمره عدالت ابراز نگرانی کردند من نگران این مجلس هستم. ما وظیفه نظارتی داریم و ادعای انقلابی گری کردیم اما در چند وقت اخیر در مجلس شورای اسلامی عده ای صرفا کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی هستند. اگر برای افزایش رزومه آمده اند تکلیف را معین کنند. ما در مجلس قرار است قوانین مزاحم را برداریم و قوانین فاقد اولویت را اصلاح کنیم و نظارت صحیح، کارشناسانه و شجاعانه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این همه در مملکت حرف مفت می زنند بگذارید ما در مجلس شورای اسلامی چند حرف حساب بزنیم. متاسفانه نظارت که باید از مجلس شروع شود شروع نشده، من می خواهم این مجلس به جهت مجالس دیگر نرود ما باید کار اساسی انجام دهیم. وارد هر اتاقی در مجلس می شویم عده ای نشسته اند و دارند انتخابات برگزار می کنند.

کننده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر ما می گوییم ماشین آخرین سیستم سوار نمی شویم و اشرافی گری نمی کنیم نباید در مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به پست در کمیسیون ها و فراکسیون ها مفاخره برگزار کنیم، امیدوارم مجلس شورای اسلامی جهتش را به درستی انتخاب کند؛ زیرا مردم به مجلس امید بسته اند. امیدوارم با تورم، قانون، فراکسیون و کارهای بیخودی در مجلس روبرو نباشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده ایلام: عده ای کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده ایلام: عده ای کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید