خراسان شمالی به قامت مجرد ایستاد

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران/خراسان شمالی شب گذشته از علی اصغر مجرد بهترین مدافع مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور مدیران استانی و و ورزشی تجلیل شد.

خراسان شمالی به قامت مجرد ایستاد

علی اصغر مجرد والیبالیست شایسته خراسان شمالی که در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، جایزه بهترین مدافع وسط آسیا را دریافت کرد.

پیشکسوت والیبال خراسان شمالی در آیین تجلیل از این والیبالیست استان که شب گذشته در مجموعه طلای سفید برگزار گردید، پیروزیت های وی را افتخاری بزرگ برای استان دانست.

مرتضی کمالی گفت: هرچقدر که از این قبیل آیین ها برای مقام داران و جوانان پیروز استان برگزار کنیم باز هم کم است.

وی با تاکید بر این که مسئولان باید حمایت های مناسب این قبیل مقام آوران که در سطح آسیا پیروز به کسب رتبه می شوند داشته باشند، بر استمرار حضور علی اصغر مجرد در تیم ملی و ادامه دار بودن پیروزیت هایش ابراز امیدواری کرد.

امثال علی اصغر مجرد در استان زیاد است

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی هم در این آیین گفت: امثال علی اصغر مجرد در استان زیاد است به شرط آن که از آنان حمایت گردد.

فرهاد قلی زاده با تمجید از درخشش این والیبالیست استان در مسابقات آسیایی اضافه نمود: این پیروزیت ها باعث دلگرمی بچه های ما می گردد و اگر می خواهیم نام خراسان شمالی را بیش از این در جای جای کره خاکی ببینیم باید از علی اصغر مجرد و جوانانی مثل او بیش از این ها حمایت کنیم.

وی تاکید نمود: حمایت ها از ورزشکاران نباید صرفاً در جلسات انجام بگیرد بلکه باید به عمل تبدیل گردد تا منجر به پیشرفت استان هم بگردد.

مسئولان، حامی ورزشکاران باشند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم گفت: مسئولان استان باید حامی ورزشکاران باشند.

مصیب اکبر زاده اظهار کرد: در حال حاضر شادابی و نشاط در جامعه ورزش استان به وجود آمده و برای ادامه دار بودن آن باید از امثال آقای مجرد حمایت کنیم.

حمایت از ورزش در راستای توسعه خراسان شمالی

مدیر مجتمع طلای سفید هم در این آیین بر حمایت خود از اقداماتی که منجر به توسعه استان می گردد به ویژه در حوزه ورزش تاکید نمود.

احمد معظمی، تجلیل از مقام آوران استان را کمترین کار برای ایجاد انگیزه در آنان دانست و اظهار کرد: رویکرد ما حمایت از این افراد در تمام رشته های ورزشی است تا در نهایت سبب توسعه خراسان شمالی، نشاط مردم و افزایش امید آنان گردد.

تمام تلاشم سربلند کردن ایران است

بهترین مدافع والیبال آسیا هم در این آیین گفت: تلاشم سربلند کردن نام ایران، بالا بردن پرچم سه رنگمان و نام استان است.

علی اصغر مجرد اظهار کرد: همواره افتخار می کنم که فرزند این استان هستم و به خاطر این موضوع به خود می بالم.

وی با اشاره به برنامه خود برای لیگ برتر، اعلام کرد: معمولاً 6 ماه اول را در تیم ملی مشغول تمرین هستیم و در 6 ماهه دوم هم به لیگ برتر والیبال می پردازیم.

وی با بیان اینکه سال جاری با شهرداری ارومیه قرارداد بسته ام، اضافه نمود: والیبال در خراسان شمالی شرایط خوبی ندارد و این درحالی است که به نظرم خراسان شمالی پتانسیل تیم داری در والیبال حداقل در لیگ دسته یک را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خراسان شمالی به قامت مجرد ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی به قامت مجرد ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید