درخواست های فضل الرحمان بار دیگر توسط دولت اسلام آباد رد شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، دولت پاکستان با غیر قانونی دانستن خواسته های فضل الرحمان تاکید نمود: تا زمانی که خواسته های او در چارچوب قانون نباشد به آن توجهی صورت نخواهد گرفت.

درخواست های فضل الرحمان بار دیگر توسط دولت اسلام آباد رد شد

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ نیک دل به نقل از ای.آر.وای نیوز؛ فضل الرحمان پس از مذاکره با تیم دولتی باز هم در تحقق خواسته های خود ناکام ماند.

وی که از 10 روز پیش هواداران خود را به خیابان های اسلام آباد کشانده است مجبور شد بازهم زمان بیشتری را پیش روی دولت قرار دهد.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند او پس از گذشت این زمان هم نمی تواند اقدامی غیر قانونی انجام دهد زیرا در این صورت به سرعت بازداشت خواهد شد.

فضل الرحمان از تیم مذاکره دولتی خواسته بود برای سرانجام دادن به اعتصاب ها یا شرط استعفای عمران خان را بپذیرند یا شرط برگزاری انتخابات زودهنگام .

تیم دولت نیز با رد هر دوی این پیشنهادها توضیح داد: دولت عمران خان یک انتخاب قانونی از سوی مردم است و تا سرانجام مدت حکومت خود برقرار خواهد ماند.

از سوی دیگر فضل الرحمان نیز با اشاره به ناکام ماندن مذاکرات با تیم دولتی گفت: ما حتی تصور اینکه حرف و خواسته های ما به گوش عمران خان برسد را نیز نداریم.

پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان در این خصوص گفت: اعتصاب کنندگان تا هر زمان که مایل هستند می توانند در خیابان ها باقی بمانند ولی نباید به اموال عمومی و دولتی آسیب بزنند.

وی افزود: سخنان فضل الرحمان از منطق به دور است او می گوید اگر بازهم انتخابات شده و بازهم تحریک انصاف در انتخابات پیروز گردد ما نتیجه انتخابات را قبول نخواهیم داشت.

وزیر دفاع پاکستان خطاب به احزاب اپوزیسیون گفت: پاکستان یک کشور دموکراتیک است و هر اتفاقی باید به وسیله رای مردم صورت بگیرد. فضل الرحمان در انتخابات بازنده شده و باید این را بپذیرد که اقدامات او صرفا به سود دشمنان است.

لازم به ذکر است فضل الرحمان در انتخابات سال گذشته به سختی بازنده شد و تعداد کرسی هایی که در اختیار حزب او واقع شده است حتی به 10 نیز نمی رسد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست های فضل الرحمان بار دیگر توسط دولت اسلام آباد رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست های فضل الرحمان بار دیگر توسط دولت اسلام آباد رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید