دردسر بزرگ برای گرانترین بازیکن ایران ، کارت بازی خرید 100 میلیاردی صادر نشد

به گزارش وبلاگ نیک دل، یکی از بازیکنان داخلی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشت برای عقد قراردادی به مدت دو فصل درخواست 100 میلیارد تومانی داشته است که مورد توافق مسئولان باشگاه نیز قرار گرفته است.

دردسر بزرگ برای گرانترین بازیکن ایران ، کارت بازی خرید 100 میلیاردی صادر نشد

به گزارش وبلاگ نیک دل بیست و سومین دوره رقابت های فصل جاری لیگ برتر در حالی شروع شد که همچنان بحث اصلی بر سر انتقال بازیکنان وجود دارد. باشگاه های مدعی قهرمانی در لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد خود چاره ای جز تبعیت از قوانین تازه جابجایی فوتبال و سقف بودجه معین شده ندارند.

یکی از باشگاه های صنعتی فوتبال کشور که فعالیت چشمگیری نیز در لیگ برتر داشته است برای جذب بازیکنان مطرح داخلی قراردادهای دو ساله ای را به طور قانونی امضا نموده است که نوع تازهی از دور زدن قوانین جابجاییی محسوب شده است.

ورود ناظران سازمان بازرسی کشور به این قراردادها باعث دریافت اطلاعات قابل تأملی از قراردادهای 80 تا 100 میلیارد تومانی شده است.

پیگیری ها نشان می دهد یکی از بازیکنان داخلی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشت برای عقد قراردادی به مدت دو فصل درخواست 100 میلیارد تومانی داشته است که مورد توافق مسئولان باشگاه نیز قرار گرفته است.

آنها برای اینکه سقف بودجه معین شده از سوی فدراسیون فوتبال را رعایت نمایند برای فصل اول مبلغ 30 میلیارد تومان را ثبت نموده اند اما برای فصل دوم مبلغ 70 میلیارد تومان را درج نموده اند تا اینگونه پاسخ مثبتی به خواسته بازیکن تازه خود بدهند.

باشگاه مذکور حدود 25 درصد از مبلغ قرارداد سال اول را نیز به طور کامل پرداخت نموده است اما مسئولان سازمان بازرسی امضای چنین قراردادی را با افزایش حدود 250 درصدی برای سال دوم نپذیرفته اند تا مورد ابهام قرار بگیرد.

همین امر باعث نشست های متوالی بین باشگاه و چند بازیکن تازه وارد به این باشگاه شده است تا بتوانند آن را طور دیگری رتق و فتق نمایند اما هنوز پیروز به انجام آن نشده اند.

براساس اطلاعات خبرنگار مهر، پس از آنکه سازمان بازرسی به موضوع قرارداد این بازیک 100 میلیاردی ورود کرد، اجازه ثبت قرارداد و صدور کارت بازی وی را به باشگاه مذکور نداد. با این حال این باشگاه برای حل این مشکل و گرفتن مجوز حضور این بازیکن در ملاقات حساس تیمش رایزنی هایی را انجام داده و امیدوار است قبل از اولین بازی لیگ کارت او را دریافت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دردسر بزرگ برای گرانترین بازیکن ایران ، کارت بازی خرید 100 میلیاردی صادر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر بزرگ برای گرانترین بازیکن ایران ، کارت بازی خرید 100 میلیاردی صادر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید