دورخیز قهرمان کشتی دنیا برای کسب دومین مدال طلا

به گزارش وبلاگ نیک دل، در آخرین روز از مسابقات دنیای 2021 نروژ بود که میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی توانست به مدال طلا برسد. مدالی که برای او و کشتی ایران ارزش زیادی داشت و شروع مسیری درخشان برای تکرار این موفقیت بود. دلخانی که مدال طلای قهرمانی زیر 23 سال دنیا را هم در کارنامه دارد، چندی پیش در تورنمنت بین المللی بلغارستان هم به میدان رفت و توانست در این میدان تدارکاتی هم صاحب مدال طلا گردد.

دورخیز قهرمان کشتی دنیا برای کسب دومین مدال طلا

مدعی وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آستانه شروع نخستین اردوی آماده سازی گفت هدف اصلی اش کسب دومین مدال طلای دنیا در رده بزرگسالان است و برنامه های زیادی را برای آینده در سر دارد.

به همین دلیل میثم دلخانی در تبادل نظر با وبلاگ نیک دل گفت: مدتی بود که در هیچ مسابقه ای حضور نداشتم و باید خودم را محک می زدم که خوشبختانه با نظر کادر فنی به همراه بعضی نفرات تیم جوانان به تورنمنت بلغارستان اعزام شدم. حضور در این مسابقات برای من بسیار خوب بود چراکه این تورنمنت از نظر سطح کیفی در حد و مقدار مطلوبی برگزار گردید و من هم توانستم با عنوان قهرمانی به کار خودم خاتمه دهم.

وی علت دوری از تمرینات و مسابقات را آسیب دیدگی خواند و گفت: بعد از مصدومیت حدود 2 ماه از تمرینات سنگین و همیشگی دور بودم اما خوشبختانه دوباره استارت زدم و توانستم در مسابقات بلغارستان کشتی بگیرم. هر چند آمادگی زیادی نداشتم اما توانستم در نهایت عملکرد خوبی داشته باشم و در برابر رقبایی از صربستان، قرقیزستان، مجارستان و گرجستان به خوبی خودم را محک بزنم.

دلخانی با اشاره به نخستین اردوی تیم ملی گفت: مطمئناً با حضور در اردوهای تیم ملی و انجام تمرینات منظم، با آمادگی بالاتری در مسابقات پیش رو شرکت خواهم کرد. سال سختی پیش روی کشتی است که امیدوارم با درخشش و موفقیت برای تمامی ملی پوشان همراه باشد.

قهرمان رقابت های دنیای 2021 نروژ در خاتمه خاطر نشان کرد: اهداف و برنامه های زیادی را در فکر دارم اما در حال حاضر به تنها چیزی که می اندیشم، مسابقات قهرمانی دنیا در سال 2022 میلادی است که اگر به دوبنده تیم ملی دست یابم با تمام وجود برای تکرار قهرمانی و کسب مدال طلا به میدان خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دورخیز قهرمان کشتی دنیا برای کسب دومین مدال طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز قهرمان کشتی دنیا برای کسب دومین مدال طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید