رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!

به گزارش وبلاگ نیک دل، گجت نیوز نوشت: کونیگزگ رگرا پس از یک ماه رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت ریماک نورا را شکست. در ادامه شاهد ویدیو و توضیحات مربوط به رکورد Regera باشید.

رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!

چند وقت پیش ریماک نورا، سوپرکار الکتریکی پرسر و صدا رکورد سریع ترین خودرو فراوریی را تصاحب کرد که به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت دست پیدا نموده است. با این حال، این رکورد نورا دوام زیادی نیاورده و کونیگزگ رگرا، هایپرکاری که حتی عمر بیشتری از نورا دارد، رکورد سرعت آن را با اختلاف یک ثانیه ای شکسته است. رگرا ظرف 28.81 ثانیه به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت رسیده، درحالی که نورا به عنوان رکوددار قبلی مدت زمان 29.94 ثانیه را ثبت نموده بود.

تصاحب رکورد سرعت ریماک نورا به وسیله کونیگزگ رگرا

خودروساز سوئدی کونیگزگ که در حوزه توسعه هایپرکارهای عملکردبالا فعالیت دارد، با رگرا سابقه چشمگیری را از خود به جا گذاشته است. خودرو رگرا این خودروساز در سال 2019 طی 31.49 ثانیه به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت رسیده و بلافاصله متوقف شده بود. این رکوردی با بهبود چند ثانیه ای در مقایسه با رکورد 33.29 ثانیه ای کونیگزگ آگرا RS در سال 2017 در نظر گرفته می شد. کونیگزگ حالا با ثبت رکورد 28.81 ثانیه ای با رگرا درحالی که چندین سال از فراوری آن می گذرد، باری دیگر توانایی خود در توسعه ابرخودروهای فوق العاده سریع را به نمایش گذاشته است.

کونیگزگ در پی ثبت این رکورد نو با رگرا گفت از آنجا که این خودرو سوپر اسپرت هنوز در عرصه رقابتی امروز حرفی برای گفتن دارد، برای ثبت این رکوردهای نو بازگشته است. باید به این نکته اشاره نمود که این سوپرکار حالا رکورد دیگری را هم در اختیار دارد: سریع ترین خودرو جاده ای که فرایند دستیابی به سرعت 402 کیلومتر بر ساعت و توقف بلافاصله را در طول فقط 29.6 ثانیه به خاتمه رسانده است. کونیگزگ برای ثبت این دو رکورد نو رگرا را به فرودگاه اوربرو در غرب استکهلم برده است که با طول 3274 متر به این خودرو اجازه نمایش توانایی های خود را می داد.

رگرا از سال 2016 تا 2022 روی خط فراوری خودروساز سوئدی کونگیزگ قرار داشت و در سال 2022 تحویل کل 80 دستگاه فراوری شده از آن به اتمام رسید. این شرکت حالا برای فراوری نسخه ای ویژه از جسکو با نام ابسولوت در حدود 40 دستگاه در سه ماهه سوم سال 2023 برنامه دارد و بنا به ادعای آن، این خودرو سریع ترین ساخته آن خواهد بود. در این صورت، انتظار می رود که حتی رکوردهای بیشتری با نام کونیگزگ در زمینه سرعت به ثبت برسند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ نیک دل مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید