سواحل کلیفتون؛ پیوند زیبای کوهستان و دریا

به گزارش وبلاگ نیک دل، در طول فصل تابستان در آفریقای جنوبی، عاشقان آفتاب از هر کجای جهان به سمت سواحل کلیفتون سرازیر می شوند. این مکان یکی از بهترین نقاط ممکن برای انجام ورزش های دریایی، آفتاب دریافت و لذت بردن از آرامش ساحل است. شن های سفید و دریای آبی این منطقه بدون شک می تواند موضوع تعدادی از بهترین عکس های آلبوم شما باشد.

سواحل کلیفتون؛ پیوند زیبای کوهستان و دریا

در سواحل کلیفتون نه تنها می توان از تماشای چشم انداز اقیانوس اطلس لذت برد، بلکه مناظر بسیار زیبایی مانند کوهستان سر شیر (Lions Head) و درختان سرسبز در دسترس شما هستند. در روزهای بادی، سواحل شماره دو و سه کلیفتون گزینه های بسیار مناسبی برای گردش به حساب می آیند، زیرا کوه ها به شکل یک دیواره، اطراف این سواحل را پوشانده اند و به همین دلیل وزش باد در این دو ساحل چندان حس نمی گردد. گردشگران در طول روزهای تابستان معمولاً تا ساعت 6 و نیم عصر می توانند از آفتابی دلپذیر لذت ببرند.

تفریح و ورزش در اوج آرامش

در هر زمانی که به سواحل کلیفتون بروید، حتماً عده ای را در حال بازی والیبال خواهید دید، بقیه نیز از بازی هایی مانند تاچ راگبی (نوعی از ورزش راگبی که در آن برخوردهای فیزیکی به مراتب کمتر رخ می دهد)، فریزبی و ... لذت می برند.

امواج در این سواحل بسیار کوچک هستند که به درد موج سواران تازه کار نمی خورد. کسانی که دوست ندارند تنی به آب بزنند می توانند در کناره ساحل آفتاب بگیرند و با یک نوشیدنی خنک سرحال شوند. همچنین کسانی که به دنبال آرامش و لذت بیشتر هستند نیز می توانند به سراغ خدمات ماساژ در این سواحل بفرایند. البته این مورد بیشتر در آخر هفته ها و فصل تابستان ارائه می گردد. ازجمله نکات جالب این منطقه فروشندگان نوشیدنی ها هستند؛ آن ها از روشی ویژه برای تبلیغ محصولات خود استفاده می نمایند و با جملاتی شعرگونه به سراغ جلب مشتری برای محصولاتشان می فرایند.

چه زمانی باید به این سواحل سفر کرد؟

گرم ترین ماه های سال در این منطقه، ماه های اکتبر و آوریل یعنی اوایل پاییز و بهار هستند. در ماه هایی مانند نوامبر و آوریل (فصل تابستان) این مکان به شدت شلوغ خواهد شد و به همین دلیل حتی ممکن است برای یافتن تاکسی نیز با مشکل روبه رو باشید. خانه های ساخته شده در این سواحل بسیار گران هستند و قیمت آن ها از 6 میلیون دلار نیز بالاتر می رود ولی برای یک نوشیدنی خنک در این ساحل تنها احتیاج به پرداخت 10 رند (بیست و پنج هزار تومان) خواهید داشت. همچنین انتظار نداشته باشید که در این ساحل ها بتوانید اتاقی با قیمت مناسب کرایه کنید زیرا تمامی خدمات اقامتی در این سواحل در رده هتل های لوکس طبقه بندی می گردد.

منبع: گردشبان

به "سواحل کلیفتون؛ پیوند زیبای کوهستان و دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل کلیفتون؛ پیوند زیبای کوهستان و دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید