شیائومی ردمی نوت 11 اندروید 12 را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ نیک دل، اگر از کاربران گوشی ردمی نوت 11 هستید، خبر خوبی برایتان داریم. اینطور که به نظر می رسد، شیائومی تصمیم گرفته فرایند انتشار آپدیت اندروید 12 را برای گوشی های سری ردمی نوت 11 شروع کند و مدل استاندارد هم نخستین محصولی است که پیروز به دریافت این آپدیت شده است.

شیائومی ردمی نوت 11 اندروید 12 را دریافت کرد

شیائومی در مقایسه با یک سری از شرکت های اندرویدی دیگر، خیلی دیر به فکر آپدیت محصولاتش به اندروید 12 افتاده است. چند ماه دیگر رسما اندروید 13 عرضه می گردد اما بعید به نظر می رسد تا آن موقع، فرایند انتشار آپدیت برای یک سری از محصولات شیائومی به انتها برسد. هرچند با این حال خوشحالیم که بالاخره این اتفاق می افتد.

در حال حاضر هم یکی از گوشی های نو شیائومی که بسیار هم در بازار پرطرفدار است، یعنی ردمی نوت 11 پیروز به دریافت آپدیت اندروید 12 شده است. البته این آپدیت فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس واقع شده است اما انتظار می رود طی هفته های آینده، برای تمام کاربران از سراسر نقاط دنیا منتشر گردد.

این آپدیت از شماره مدل MIUI 13.0.2.0 SGCMIXM برخوردار است و حجم آن به 2.7 گیگابایت می رسد. بنابراین اطمینان حاصل کنید برای نصب این آپدیت هم اینترنتی با سرعت مناسب دارید و هم فضای خالی. این آپدیت بعلاوه به همراه خود، بسته امنیتی ماه ژوئن 2022 را هم به همراه دارد تا امنیت دستگاه هم تأمین گردد.

در رابطه با سری ردمی نوت 11 یک نکته بسیار عجیب و جالب وجود دارد و آن هم این است که شرکت چینی این گوشی ها را به صورت پیش فرض با رابط MIUI 13 راهی بازار کرد در حالی که این رابط برای اندروید 12 در نظر گرفته شده است. اما وقتی به سیستم عامل این گوشی ها نگاه می کردیم می دیدیم که به اندروید 11 مجهز شده اند.

فهرست تغییرات گوشی شامل موارد گسترده ای نمی گردد، اما از جمله مهم ترین این موارد می توان به بهبود قابلیت های دسترسی در گوشی و ساعت و آب و هوا اشاره نمود. شیائومی بسیاری از قابلیت های خوب را با همان MIUI 13 به این گوشی ها اضافه نمود، بنابراین کاربران نباید انتظار تغییرات بسیار زیادی را داشته باشند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی ردمی نوت 11 اندروید 12 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 11 اندروید 12 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید