فرناندز نظاره گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان

به گزارش وبلاگ نیک دل، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان نظاره گر تمرین امروز بانوان ملی پوش هندبال ایران بود.

فرناندز نظاره گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نیک دل، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا امروز در حالی برگزار گردید که مانوئل فرناندز سرمربی تیم ملی مردان نیز از نزدیک نظاره گر این تمرین بود. فرناندز در خصوص شرایط تیم ملی هندبال بانوان، گفت: حس انگیزه، کوشش و مبارزه را در آنها می بینم. آنها برای ما نمونه و الگو هستند، اما ایران گروه سختی در مسابقات قهرمانی دنیا دارد.

وی اضافه کرد: نروژ و رومانی دو تیم بزرگ هستند و قزاقستان هم عملکرد خوبی داشته است. یک تیم ملی برای رشد باید قدم به قدم پیش برود و امکانات و تجربه بین المللی داشته باشد. برای حضور در این تورنمنت برگزاری چند ملاقات تدارکاتی هم مهم است، اما تیم ملی ایران در حالی راهی مسابقات می گردد که چنین بازی هایی را نداشته است.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: تیم ما مقابل نروژ و رومانی شانس خیلی کمی دارد. همه باید از حضور در مسابقات لذت ببریم و اصلاً عجله نکنیم. این تیم نشان داد که شخصیت و انگیزه لازم را دارد که در آن شرایط سخت که مربی اش در بیمارستان بود، مقابل اردن میزبان پیروز شدند و سهمیه کسب کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرناندز نظاره گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز نظاره گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید