قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو

به گزارش وبلاگ نیک دل، اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2023 محصول جادویی بعدی خودش یعنی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو را معرفی کرد. این هدست می تواند دنیای واقعیت ترکیبی را متحول کند و تجربه جدیدی از این دنیای نو را در اختیار همگان قرار دهد، اما وارد شدن به این دنیای هیجان انگیز هزینه زیادی را نیز در پی خواهد داشت. اپل ویژن پرو 3500 دلار قیمت دارد که با نرخ کنونی دلار، حدود 180 میلیون تومان آب می خورد.

قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو

حتی اگر بخواهید این مبلغ نجومی را برای محصولی تازه و نوآورانه هزینه کنید که هنوز هیچ اطلاعی از عملکرد آن در دنیای واقعی ندارید، باید چند ماه صبر کنید. به گفته اپل، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اوایل سال آینده میلادی یعنی سال 2024 وارد بازار خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو ترکیبی منحصربه فرد از سخت افزار و سیستم عامل را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه به چیپ M2 و دو نمایشگر بسیار باکیفیت مجهز شده تا بتواند تصویری واقعی را پیش چشمان شما به نمایش بگذارد. دوربین ها و سنسورهای متعدد نیز برای نمایش محیط اطراف، ارتباط با افراد و تصویربرداری در این هدست تعبیه شده اند.

اگرچه اپل ویژن پرو آینده ای خارق العاده را برای تجربه واقعیت ترکیبی نوید می دهد، اما هنوز نمی توان در خصوص عملکرد آن در دنیای واقعی اظهارنظر کرد. بنابراین باید چند ماه صبر کنیم تا ببینیم وعده های اپل در این زمینه تحقق می یابند یا خیر.

منبع: فرارو

به "قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید