همایشها و نمایشگاه ها

آیین اختتامیه همایش ملی بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا

به گزارش خبرنگاران در این رویداد که از ساعت 17:00 برگزار خواهد شد، پس از سخنرانی استادان حاضر در برنامه، از جمعی از ابن سینا پژوهانِ برجسته کشور تجلیل خواهد شد.

6 شهریور 1402

اجتماع بچه ها دوستدار کتاب همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در بوشهر

سمیه رسولی به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: باتوجه به نقش تولی گری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان، ویژ ه برنامه های متعددی با موضوع ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت 18 تیر؛ روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در استان برنامه ریزی و اجرایی...

17 تیر 1402

حمله تند آنر به آیفون، داینامیک آیلند را از ما دزدیده اید

گجت نیوز نوشت: مدیرعامل آنر ادعا نموده که اپل قابلیت داینامیک آیلند آیفون 14 را از گوشی آنر V20 کپی برداری نموده و این ویژگی را به نام خودش زده است!

11 تیر 1402

رونمایی از کارت شناسایی هنرمندان با هولوگرام اختصاصی

کارت شناسایی هنرمندان با هولوگرام اختصاصی برای آنان، نشان می دهد که او فردی متعلق به جامعه هنری است.

22 خرداد 1402

قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2023 محصول جادویی بعدی خودش یعنی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو را معرفی کرد. این هدست می تواند دنیای واقعیت ترکیبی را متحول کند و تجربه جدیدی از این دنیای نو را در اختیار همگان قرار دهد، اما وارد شدن به این دنیای هیجان...

19 خرداد 1402

هنر مانوی بنیان و ریشه های ایرانی دارد، ترجمه باید به زبان مقصد بومی نگاری گردد

به گزارش خبرنگاران ؛ سونیا میرزایی به مناسبت انتشار کتاب هنر مانوی در مجموعه های برلین در نمایشگاه کتاب 1402 با خبرنگار ایبنا به گفت وگو نشست. در ادامه مشروح این گفت وگو را می خوانید.

23 اردیبهشت 1402

حضور ایرانسل در INOTEX 2023

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی های زیست بوم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس INOTEX 2023 حضور پیدا می نماید.

19 اردیبهشت 1402

درگذشت کاریکاتوریست معروف مصری ابراهیم حنتر

ابراهیم حنتر هنرمند و کاریکاتوریست معروف مصری در سن 75 سالگی درگذشت.

17 اردیبهشت 1402

توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه(25اسفندماه) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فعالان فرهنگ و هنر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید امکان رشد فرهنگ و هنر در تمامی نقاط کشور، یکسان فراهم گردد و اجرای...

25 اسفند 1401

قرعه کشی محصولات ایران خودرو ؛ امروز

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت 14 در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می گردد.

23 بهمن 1401

درخواست عجیب در مورد مسی

اشرف حکیمی در نیمه اول پس از اینکه برانکو فن دن بومن تولوز را پیش انداخت، بازی را به تساوی کشاند، قبل از اینکه مسی برای دومین بازی متوالی گلزنی کند تا به پاری سن ژرمن یاری کند تا هر سه امتیاز را کسب کند.

19 بهمن 1401

سفر به هلسینکی ، سفری آرام بخش به اماکن دیدنی فنلاند

مرکز کشور فنلاند ، شهر بزرگ و شلوغ هلسینکی است که می توان گفت یکی از برترین کلان شهرهای دنیا برای امکانات زندگی و بازدید از اماکن دیدنی هلسینکی است . در سفر به هلسینکی یا سفر به فنلاند بدانید که این شهر علاوه بر امکانات رفاهی از نظر فرهنگی و هنری برای...

10 بهمن 1401

اعلام گاهشمار تازه برگزاری یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، اعلام گاهشمار تازه برگزاری یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران صورت گرفت.

4 بهمن 1401

معروف ترین مقاصد برای پرش های هیجانی و لذت هیجان و ترس

افراد بسیاری وجود دارند که همواره علاقمند به تجربه چیزهای تازه با هیجانی بالا هستند تا برای آن ها لحظاتی مفرح و شاد را پدید آورد. کارهایی مانند غواصی، گشتن در داخل غارها و دیگر کارهایی که می تواند برای آن ها بسیار پرهیجان و عالی باشد. در زمان های گذشته...

16 دی 1401

برپایی نمایشگاه خودرو در اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو 3 تا 6 آذر در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان و در فضای 15 هزار متری سربسته و روباز برگزار خواهد شد.

30 آبان 1401

همایش توانمندی های روستایی در کلاردشت برگزار می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، همایش توانمندی های روستایی در کلاردشت برگزار می گردد.

18 آبان 1401

توافق وزاری انرژی اتحادیه اروپا برای خرید مشترک گاز

وزیر صنعت و تجارت چک اظهار داشت با توجه به خاتمه فصل گرما، وزرای انرژی اتحادیه اروپا در خصوص خرید گاز به صورت مشترک موافقت کردند.

4 آبان 1401

برپایی اختتامیه اولین کارسوق برنامه نویسی با همکاری همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی یادواره شهید علم و فناوری مصطفی احمدی روشن در یزد و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این استان، آموزشگاه همراه اول، مسئولان...

3 آبان 1401

تلاشها برای بازگرداندن آثار تاریخی به کشورهای اصلی افزایش پیدا می نمایند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، تلاشها برای بازگرداندن آثار تاریخی به کشورهای اصلی افزایش پیدا می نمایند.

10 مهر 1401

روایت اسلامی از دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با شرکت در شصت و ششمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس، هیأتی از روس اتم و بعلاوه وزیر امور خارجه مجارستان ملاقات و گفت وگو کرد.

8 مهر 1401
تعداد: (53)