مزایای پنجره دوجداره شرکتی

به گزارش وبلاگ نیک دل، امروزه استفاده از پنجره دو جداره (Double glazed window) هواداران فراوانی پیدا نموده است و کارخانه ها و شرکت های بسیاری پنجره دوجداره را عرضه می نمایند. در این میان خرید پنجره دوجداره مزایایی از جمله بهره مندی از سریال فراوری پروفیل و گارانتی معتبر را به همراه دارد.

مزایای پنجره دوجداره شرکتی

اما چرا این موارد اهمیت دارد؟ در ادامه بیشتر به پنجره دوجداره شرکتی خواهیم پرداخت اما نخست بهتر است به فرایند فراوری و توزیع نگاهی کلی بیندازیم.

ساختار پنجره دوجداره

دانستن اینکه متریال پنجره دوجداره چیست، ما را به اهمیت پنجره دوجداره شرکتی مطلع خواهد نمود. پنجره دوجداره جدای از یک شیشه از وسط خالی، دارای چارچوبی است که عموما از پی وی سی یا آلومینیوم ساخته می شود.

یو پی وی سی، ماده شبه پلاستیک و غیرقابل اشتعال است که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و ضد پوسیدگی است. عمر آن نیز بین 10-15 سال بوده و حتی به 20 سال هم می رسد.

آلومینیوم نیز برای بسیاری آشناست؛ عنصری ضد زنگ و سبک که البته عمر مفید و استحکامش بالاتر از uPVC است.

یراق آلات و اهمیت گارانتی آن

یراق آلات علاوه در هر دو پنجره دوجداره شرکتی و غیرشرکتی نقش مشخص نماینده برای قیمت پنجره دوجداره دارد و البته عاملی مشخص نماینده در کیفیت و رضایت مشتری است.

توجه داشته باشید که برای یراق آلات، وجود گارانتی بسیار لازم است؛ این مورد گارانتی را به خاطر داشته باشید زیرا در ادامه چندباری به آن باز خواهیم گشت.

ضمانتی معتبر برای شیشۀ پنجره

نکته دیگر در خصوص مزایای پنجره دوجداره شرکتی به شیشه دوجداره آن بر می شود. به عبارت دیگر، انتظار این است که این پنجره ها دست کم برای یک دهه هزینه روی دست شما نگذارند و جلوی آلودگی صوتی و هدررفت انرژی را بگیرند.

بسیار خب، این مورد ضمانت معتبری را می طلبد؛ در حقیقت شرکتی معتبر باید این گارانتی را به شما بدهد که شیشه تا 5 سالی دچار بخار زدگی نمی شود و اگر کمتر از پنج سال دچار مشکل شد نسبت به تعویض و برطرف آن اقدام کند.

ضرورت رعایت استاندارد ملی در و پنجره

پنجره دوجداره شرکتی باید استاندارد ملی در و پنجره را پاس نموده باشد. مبحثی که برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه بالا با عنوان مبحث 6840 شناخته می شود.

هدف اصلی ایجاد چنین استانداری یکسان سازی و مشخص ویژگی های پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا است که در فراوریات درب و پنجره دوجداره از آنها استفاده میشود.

استانداردهای شرکتی، در کنار استاندارد ملی

پنجره های دوجداره شرکتی علاوه بر استاندارد ملی، شامل استانداردهای شرکتی نیز می شود. در واقع مهمترین نکته برای لزوم خرید پنجره دوجداره شرکتی، استانداردهایی است که این شرکت ها برای نگهداری پروفیل در نظر گرفته اند.

به عنوان مثال شرکت های ویستابست و وینتک اگر چه خود سازنده درب و پنجره نیستند اما استانداردهای خاصی را برای ساخت محصول و شرایط نگهداری پروفیل های خود ارائه داده اند که فراورینمایندگان ملزم به رعایت آنها هستند.

در همین زمینه می توان به ارائه سریال نامبر پیگیری بر روی پنجره دوجداره شرکتی نام برد، به ویژه در خصوص فراوریات دو شرکت وین تک و ویستابست؛ هر دوی این شرکت ها سریال نامبر و تاریخ فراوری را بر روی پروفیل های خود درج می نمایند.

اگر این سریال نامبر را در اختیار شرکت های وین تک و ویستابست قرار دهید می توانند به شما بگویند که شاخه پروفیل به چه کسی فروش رفته است.

گارانتی؛ طلایی ترین مزایای پنجره دوجداره شرکتی

همانطور که گفته شد پنجره دوجداره از اجزای مختلفی تشکیل شده است و این بسیار مهم است که این تجهیزات گارانتی شده باشد.

مهمترین مزایای پنجره دوجداره شرکتی همین گارانتی داشتن است که سبب می شود مشتری به هنگام مواجهه با اشکال در هرکدام از اجزای پنجره بتواند از شرکت فروشنده درخواست آنالیز و گارانتی بدهد.

نکته پایانی

یو پی وی سی پلاس فراورینماینده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک، پنجره هافمن و ویستابست از فراوریات یو پی وی سی پلاس هستند. این واحد فراوریی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

آدرس وب سایت https://upvcplus.com

تلفن : 02188690624

همراه : 09123886679 و 09101505763

منبع: فوت و فن

به "مزایای پنجره دوجداره شرکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای پنجره دوجداره شرکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید