نتایج آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی منتشر شد ، شروع مهلت اعتراض از فردا، 21 مهرماه

به گزارش وبلاگ نیک دل، نتایج آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال 1399 منتشر شد و داوطلبان از فردا، 21 مهرماه تا 24 مهرماه مهلت دارند نسبت به کارنامه خود اعتراض نمایند.

نتایج آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی منتشر شد ، شروع مهلت اعتراض از فردا، 21 مهرماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ نیک دل، نتایج آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال 1399 بر روی سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی قرا گرفت.

به منظور انجام مراحل استیناف، به کلیه شرکت نمایندگان مراحل کتبی و شفاهی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوقتخصصی فرصت داده می گردد تا از فردا 21 مهر ماه لغایت 24 مهر ماه 99 با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و ورود به سامانه مربوطه اقدام به درج اعتراضات خود به تفکیک رشته نمایند. بدیهی است اعتراضات واصله از سایر مبادی و در مواعید خارج از مهلت مذکور قابلیت طرح در کمیته استیناف رشته مربوطه را دارا نخواهند بود.

همچنین بارگزاری مقالات و سایر مستندات قابل آنالیز در آزمون شفاهی و همچنین گواهی های مرتبط با ارائه فعالیت درمانی در بخش ها و مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا کوید -19 شامل پرینت خدمات ارائه شده در HIS بیمارستانی همراه با تاییدیه ریاست بیمارستان، به وسیله سایت resdocument از 21 مهر ماه به مدت 72 ساعت تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نتایج آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی منتشر شد ، شروع مهلت اعتراض از فردا، 21 مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی منتشر شد ، شروع مهلت اعتراض از فردا، 21 مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید