خبرنگاران برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند

به گزارش وبلاگ نیک دل، رشت - خبرنگاران - اسامی برگزیدگان مسابقه پژوهشی تجارب آموزش مجازی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شرایط کرونا که به میزبانی گیلان برگزار گشت، اعلام شد.

خبرنگاران برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار وبلاگ نیک دل گفت: 172 نفر از مربیان فنی و حرفه ای سراسر کشور در مسابقه پژوهشی تجارب آموزش مجازی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شرایط کرونا شرکت کردند که در نهایت سه نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

محمد حسینی افزود: در این مسابقه عباس مقدسی از استان همدان اول شد، کیوان فرجی سینا از گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت و الهام حیدری از خوزستان و حسین نیکخو از خراسان رضوی مشترک سوم شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت هفته پژوهش برای نخستین بار در کشور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار گشت، گفت: فراخوان این مسابقه از دهم آبان تا پانزدهم آذر انجام گرفت که آثار مربیان در قالب تجربیات تدریس در فضای مجازی دریافت شد.

وی خاطر نشان کرد: آثار منتخب به صورت کتاب الکترونیکی تجارب آموزش مجازی طراحی و در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بارگذاری می شود که مالکیت آن با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است.

20 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 800 آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان گیلان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید