نگارخانه های مشهد میزبان چه نوع آثاری هستند؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران/خراسان رضوی نمایشگاه های فرهنگی و هنری متنوعی در زمینه های مختلف نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، طراحی، تصویرگری و... هر هفته در سطح شهر برگزار می شوند که می توانند در جذب افراد به هنرهای مختلف و رویدادهای فرهنگی و هنری موثر واقع شوند.

نگارخانه های مشهد میزبان چه نوع آثاری هستند؟

نمایشگاه نقاشی همه آن هایم، نمایشگاه خوشنویسی بر مَرکب مُرکب و نمایشگاه نقاشی بیرنگ به ترتیب در نگارخانه های رادین، اشراق و حامی افتتاح خواهد شد. همچنین نمایشگاه پوستر طوفان شن و نمایشگاه گروهی دست سازه ها در روزهای گذشته به ترتیب در نگارخانه های اشراق و سمرقند افتتاح شدند و روزهای پایانی خود را می گذرانند.

در ادامه به جزئیات برگزاری و افتتاح این نمایشگاه ها می پردازیم؛

همه آن هایم

به گزارش وبلاگ نیک دل، نمایشگاه عکاسی انفرادی همه آن هایم در سه بخش عکس، مستند و صحنه آدینه، هفدهم آبان ماه ساعت 17 تا 21 در نگارخانه رادین واقع در بلوار سجاد، حامد جنوبی 12، شماره 108 افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه انفرادی، منتخب آثار عکاسی ویدا نگهبان به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه آثار عکاسی همه آن هایم آدینه 17 آبان ماه افتتاح و تا چهارشنبه 22 آبان ماه ادامه دارد. این نمایشگاه در طول دوران برگزاری، همه روزه از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه مندان و هنرمندان به هنر عکاسی است.

بر مَرکب مُرکب

نمایشگاه خوشنویسی بر مَرکب مُرکب شنبه، هجدهم آبان ماه ساعت 17 در نگارخانه اشراق، بین هاشمیه 20 و 22 و در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه خوشنویسی آثار استاد عباس سلطان آبادی، سمیه ناطقی و جواد نگاریان به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی بر مَرکب مُرکب شنبه 18 آبان ماه افتتاح و تا پنج شنبه 23 آبان ماه ادامه دارد. این نمایشگاه در طول دوران برگزاری، همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه مندان و هنرمندان به هنر خوشنویسی است.

بیرنگ

نمایشگاه نقاشی انفرادی بیرنگ یکشنبه بیست و ششم آبان ماه، ساعت 17 در نگارخانه حامی واقع در بلوار وکیل آباد، بلوار لادن، لادن 7، شماره 8 افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه نقاشی انفرادی، منتخب آثار فرزانه دلارامی، هنرمند توان یاب به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه نقاشی انفرادی بیرنگ یکشنبه 26 آبان ماه افتتاح و تا پنج شنبه 30 آبان ماه ادامه دارد. این نمایشگاه در طول دوران برگزاری، همه روزه از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه مندان و هنرمندان به هنر نقاشی است.

طوفان شن

همچنین نمایشگاه پوستر طوفان شن که به مناسبت 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در نگارخانه اشراق افتتاح شده بود، در روز پایانی خود پنج شنبه 16 آبان ماه، صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه مندان است. در این نمایشگاه آثار منتخب ورک شاپ ضد آمریکایی با عنوان طوفان شن به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین این نمایشگاه با شرکت هنرمندانی از استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، یزد و سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

نمایشگاه گروهی دست سازه ها

نمایشگاه گروهی دست سازه ها که هفته گذشته در نگارخانه سمرقند واقع در بلوار وکیل آباد، بین کوثر 4 و 6 افتتاح شده بود نیز در روز پایانی خود، پنج شنبه شانزدهم آبان ماه از ساعت 17 تا 23 میزبان علاقه مندان و هنرمندان مختلف است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نگارخانه های مشهد میزبان چه نوع آثاری هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگارخانه های مشهد میزبان چه نوع آثاری هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید