هشدار به مسافران نوروزی؛ باران بهاری در راه است

به گزارش وبلاگ نیک دل، تهران (پانا) - کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در بعضی استان های کشور از بارش باران و تگرگ و رعد و برق در مرکز اطلاع داد.

هشدار به مسافران نوروزی؛ باران بهاری در راه است

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، فریبا گودرزی با اشاره به تازه ترین شرایط جوی برای امروز (سه شنبه) و روزهای آینده خاطرنشان کرد: امروز در نوار غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، قزوین، البرز، تهران، استان های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی گفت: بعلاوه در بعضی از منطقه ها استان هایی همانند اصفهان، سمنان و یزد بارش پراکنده را شاهد هستیم.

گودرزی با اشاره به اینکه بارش ها امروز در گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدیدتر خواهد بود، عنوان نمود: روز چهارشنبه اما در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده را شاهد هستیم که بارش ها همچنان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز پنجشنبه تا روز شنبه برای نیمه جنوبی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک را پیش بینی می کنیم.

وی بعلاوه با توجه به شرایط جوی منطقه ها شمالی کشور به مسافران نوروزی توصیه کرد: به مسافران نوروزی توصیه می کنیم کسانی که شمال غرب و سواحل شمالی و خراسان شمالی و رضوی را به عنوان مقصد انتخاب نموده اند، حتماً لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند؛ چرا که همچنان سرمای هوا را در آن منطقه ها خواهیم داشت.

گودرزی از بارندگی و لغزندگی جادها در منطقه ها مذکور اطلاع داد و گفت: آسمان تهران امروز به تدریج ابری خواهد شد و رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و بارش تگرگ را خواهد داشت. بعلاوه، امروز بیشینه دما در مرکز به 20 درجه بالای صفر می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هشدار به مسافران نوروزی؛ باران بهاری در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به مسافران نوروزی؛ باران بهاری در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید