پس از ویلای ساحلی، هتل می آید، پژمان جمشیدی در همه فصل های سال جاری فیلم دارد

به گزارش وبلاگ نیک دل، 2 مرد و 4 زن ناخوانده وارد یک هتل می شوند و این ورود شروعی است برای ماجراهایی که فیلم تازه مسعود اطیابی بر اساس آن شکل گرفته است.مسعود اطیابی با هتل به سینماها می آید.

پس از ویلای ساحلی، هتل می آید، پژمان جمشیدی در همه فصل های سال جاری فیلم دارد

انتخاب هفته اول مهرماه برای شروع اکران این فیلم نشان می دهد که سازندگان هتل ترجیح می دهند، زمانی فیلمشان روی پرده بیاید که اکران فسیل به انتها رسیده باشد یا دست کم تعداد سالن های کمتری در اختیار کمدی رکوردشکن سال جاری باشد. فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه نمایندگی محمد شایسته با دریافت پروانه نمایش از 7مهرماه، اکران خود را به وسیله پخش شایسته فیلم در سینماها شروع خواهد نمود.

این کمدی که قصه یک هتل پرماجرا را پس از ورود 2مرد و 4زن روایت می نماید، در ادامه کمدی های پرفروش مسعود اطیابی بعد از فیلم های تگزاس، دینامیت، انفرادی و بخارست به سرگروهی سینما هویزه مشهد در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی زوج اصلی این فیلم را تشکیل می دهند و ریما رامین فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و سام نوری نیز در آن نقش آفرینی می نمایند.

پژمان جمشیدی این روزها کمدی شهرهرت را روی پرده دارد که پس از فسیل دومین فیلم پرفروش سال جاری است. سابقه مسعود اطیابی هم که فیلم هایش در این سال ها اغلب پرفروش و پرتماشاگر بوده اند نشان می دهد که سازندگان هتل و سینماداران روی موفقیت این کمدی در گیشه حساب باز نموده اند.

فقط کمدی می فروشد؟

پیش از این اکران ویلای ساحلی در مهرماه قطعی شده بود. در این فیلم کمدی که به وسیله کیانوش عیاری کارگردانی شده رضا عطاران و پژمان جمشیدی نقش های اصلی را بازی نموده اند. با توجه به اینکه نیمه اول سال1402 کاملا تحت تأثیر کمدی پرفروش فسیل قرار داشت، برای نیمه دوم سال هم قرار است فیلم های کمدی رونق بخش گیشه باشند.

روایت کارگردان: منتظر طنز متفاوتی باشید

من جزو گروهی هستم که معتقدم باید به سهم خودم کاری انجام دهم تا حال مردم بهتر گردد و باید به سمت کاری رفت که آرامش بیشتری به مردم بدهد. در میان فیلم های کمدی نیز، مردم فقط فیلم هایی را که حال شان را خوب کند، انتخاب می نمایند نه آثاری که به سمت ابتذال می رود یا بدآموزی دارد.

واقعیت این است که در حال حاضر بیش از هر چیز باید به جامعه نگاه کرد تا ببینیم احتیاج مردم چیست. به نظرم در این قسمت کار بیشتری از عهده من برمی آید. در هتل، فضای طنز متفاوتی را نسبت به دیگر فیلم هایم خواهید دید که فکر می کنم نظر مردم را جلب خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پس از ویلای ساحلی، هتل می آید، پژمان جمشیدی در همه فصل های سال جاری فیلم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از ویلای ساحلی، هتل می آید، پژمان جمشیدی در همه فصل های سال جاری فیلم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید