چه کسی فهرست تیم ملی را به کی روش داده است؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران: کارلوس کی روش هنوز کارش را به طور رسمی در فوتبال ایران آغاز نکرده با حواشی زیادی همراه شده است. نحوه انتخاب او از یک سو و البته لیست 26 نفره اولیه از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی دیگر، این مربی را زیر ذره بین برده است.

چه کسی فهرست تیم ملی را به کی روش داده است؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، در شرایطی که کارلوس کی روش مدت هاست از فوتبال ایران جدا شده و فرصت و وقتی برای زیرنظر گرفتن لیگ برتر ایران نداشته است، اعلام فهرست 26 نفره از بازیکنان داخلی، آنهم در فاصله کم معرفی تا اعلام این فهرست، برآورد های زیادی به همراه داشته است. در این مورد شایعه شده که فهرست مذکور کار یکی از مربیان داخلی است و کی روش چندان دخل و تصرفی در آن نداشته است.

البته از آنجا که پاسپورت بسیاری از بازیکنان برای حضور در اتریش گرفته و کار ویزای آن ها صورت گرفته، کی روش غیر از چند بازیکن، نمی توانسته تغییرات گسترده ای به وجود بیاورد. با این حال، خبرورزشی ادعای تازه و جالبی نموده است. این روزنامه مدعی شده فهرست تازهی که به عنوان بازیکنان تیم ملی از سوی کی روش منتشر شده کار جواد نکونام است. سرمربی این روز های فولاد که از او به عنوان دستیار اصلی کی روش در تیم ملی یاد می گردد، ظاهرا در این جهت به این مرد پرتغالی یاری نموده است. البته که این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و از طرفی، خود نکونام هم هنوز برای حضور در تیم ملی چراغ سبز نشان نداده است.

منبع: فرارو

به "چه کسی فهرست تیم ملی را به کی روش داده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی فهرست تیم ملی را به کی روش داده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید