گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، سامسونگ پیش از این، ارسال نسخه به روز شده نهایی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را برای خانواده گلکسی اس 20 در بعضی بازار ها شروع نموده است، اما سری اس 10 از سال گذشته هنوز انتظار دارد که به روزرسانی دریافت کند.

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حال حاضر، شرکت کره ای سامسونگ از بروزرسانی نسخه دوم بتا One UI 3.0 برای خط دستگاه های گلکسی اس 10 چشم پوشی نموده بود. در ابتدا قرار بود این نسخه بتای دوم هفته گذشته منتشر گردد، اما این موضوع به تأخیر افتاد و اکنون انتها در کره، هند و انگلیس قابل دسترسی است.

سیستم عامل جدید نسخه ZTL8 است و سامسونگ می گوید با این کار بسیاری از مسائل افرادی که از برنامه اعضای آن استفاده می نمایند رفع شده است. به این ترتیب، تجربه استفاده از دوربین اکنون باید ساده تر باشد، رابط کاربری Home دیگر نباید بصورت حلقه ای مجدداً راه اندازی گردد و در نهایت باز کردن قفل با استفاده از اثر انگشت امکان پذیر است.

احتمالا به زودی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با نسخه دوم بتا One UI 3.0 خود روبرو می شوند، زیرا هفته گذشته نیز قرار بود به روزرسانی به این گوشی ها تعلق داشته باشد، اما مانند اس 10 با تاخیر روبرو شد. اگر دستگاه اس 10 دارید و بخشی از آزمایش بتا هستید، باید بتوانید با رفتن به تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار و انتخاب بارگیری و نصب، نرم افزار جدید را بگیرید. One UI 3.0 پایدار برای اس 10 حداقل در بعضی مناطق در ژانویه عرضه می گردد.

منبع: انتخاب

به "گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید