83 درصد ظرفیت آی سی یو بیمارستان های آمریکا اشغال شده است

به گزارش وبلاگ نیک دل، افزایش موارد ابتلا به سویه نو کرونا موجب شده بخش اعظم ظرفیت آی سی یو بیمارستان های آمریکا اشغال گردد.

83 درصد ظرفیت آی سی یو بیمارستان های آمریکا اشغال شده است

به گزارش گروه بین الملل، همزمان با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در آمریکا، منابع خبری گزارش داده اند 83 درصد ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های این کشور اشغال شده اند.

پایگاه یونایتد پرس اینترنشنال گزارش داده دست کم 80 درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی در 24 استان تکمیل شده اند و در 19 استان هم کمتر از 15 درصد تخت های آی سی یو خالی هستند.

تا امروز آدینه، 32 درصد از بستری ها در بخش مراقبت های ویژه به علت ابتلا به ویروس کرونا بوده اند. هفت بیمارستان در استان های مختلف اعلام نموده اند خدمت رسانی را به علت اتمام ظرفیت و یا کمبود نیروی کار تعطیل می نمایند.

تعداد افرادی که به علت ابتلا به کووید-19 در بیمارستان بستری شدند روز چهارشنبه به 151261 نفر رسید که رکورد تازه ای محسوب می گردد.

هفته گذشته، بعضی از بیمارستان ها برای پر کردن کمبود نیرو اقدام به جذب پرستاران بین المللی کردند.

در حالی که بیماری ناشی از سویه اُمیکرون به طور بالقوه شدت کمتری دارد، مقامات بهداشت و سلامت هشدار داده اند که تعداد زیاد ابتلاها می تواند سیستم های درمانی را تحت فشار قرار دهد که بعضی از آنها همین حالاها هم در کوشش برای مدیریت افزایش بیماران و کمبود کارکنان هستند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز اخیراً با اشاره به فرایند صعودی ابتلا به کرونا و فوتی های این ویروس در ایالات متحده گزارش کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با وعده شکست ویروس کرونا به وسیله واکسیناسیون گسترده در سراسر آمریکا وارد کاخ سفید شد اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

بر اساس تازه ترین آمار، پنج میلیون آمریکایی شاغل به علت شیوع کرونای اُمیکرون خانه نشین شده اند و این مسئله تهدید جدیدی برای بهبود شرایط مالی آمریکاست.

وبگاه بیزینس اینسایدر روز دوشنبه نوشت، میلیون ها آمریکایی در حالی خانه نشین شده اند که موارد ابتلا به اُمیکرون در سراسر این کشور در حال افزایش است. بر اساس برآوردهای اندرو هانتر اقتصاددان ارشد آمریکا در موسسه کپیتال اکونومیکس، بیش از دو درصد از نیروی کار ایالات متحده در قرنطینه است.

طبق آمار پایگاه اطلاع رسانی و آماری worldometers، از ابتدای همه گیری کرونا در آمریکا بالغ بر 64 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این میان، بیش از 866 هزار تن جان خود را از دست داده اند. آمریکا به لحاظ ابتلا و مرگ و میر در صدر کشورهای دنیا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "83 درصد ظرفیت آی سی یو بیمارستان های آمریکا اشغال شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "83 درصد ظرفیت آی سی یو بیمارستان های آمریکا اشغال شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید