اخبار مجلس

خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت ، دستور فوری خاندوزی برای آنالیز فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون

وزیر اقتصاد با بیانفهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم، گفت: در مجموع برای حدود 4.5 میلیون تا 5 میلیون نفر پیش بینی ارائه سهام صورت گرفته است.

8 شهریور 1402

مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی گردد و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

31 مرداد 1402

صفر تا 100 خودرویی که با ابراهیم رئیسی دوباره مشهور شد

خبرنگاران- نیسان تیانا تقریبا 10 سال قبل از خط مونتاژ پارس خودرو کنار رفت اما به خاطر عکسی که دیروز منتشر شد و ابراهیم رئیسی را موقع پیاده شدن از آن نشان می داد، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رئیس جمهور روز یکشنبه 28 خرداد برای تقدیم لایحه...

30 خرداد 1402

عضو هیات رئیسه مجلس: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه منع شرعی و قانونی ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه ها را با شجاعت جایگزین پنج شنبه ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا احتیاج به یک عزم و اصلاح دارد.

24 خرداد 1402

سلاح هسته ای در دست هوش مصنوعی؟

همشهری آنلاین نوشت: لایحه ای که هوش مصنوعی را از دسترسی کامل به کدهای هسته ای منع می نماید به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است.

11 اردیبهشت 1402

متن کامل و جزئیات لایحه تعطیلی پنجشنبه ها ؛ بانک ها تعطیل نمی شوند ، ادارات در روزهای پنجشنبه ، ساعات کاری ادارات در طول هفته تغییر می نماید

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید نمود: دولت لایحه ای را برای آنالیز به مجلس تقدیم نموده که طبق آن ادارات به استثنای نهادهای خدمات رسان مثل مراکز درمانی بهزیستی و بانک ها در روزهای پنجشنبه تعطیل می شوند.

26 فروردین 1402

واکنش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به خبر افزایش قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد که نه دولت و نه مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

17 فروردین 1402

پیش بینی افزایش هزینه ها و سخت تر شدن معیشت برای سال 1402

جلسه ماهانه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری صبح امروز، 3 بهمن، در خانه کارگر برگزار گردید. علیرضا حیدری (نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این جلسه گفت: از آنجا که تغییری در سیاست های پیشینِ دولت صورت نگرفته است، در نتیجه پیش بینیِ ما برای سال...

6 بهمن 1401

یک سانت هم تراکم فروشی نداریم

معاون شهرسازی شهرداری تهران تاکید نمود که تراکم فروشی در تهران به این معنا که هولوگرامی صادر گردد تا هر کسی هر کجا خواست، بارگذاری و از آن استفاده کند، نداریم.

22 دی 1401

پولیتیکو: نانسی پلوسی به ارمنستان سفر می نماید

یک رسانه آمریکایی عصر پنجشنبه به وقت محلی گزارش داد نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا میخواهد اواخر این هفته میلادی با هدف حمایت از ارمنستان به این کشور سفر کند.

27 شهریور 1401

حمایت از شرکت ها و جوانان خلاق باید در بودجه 1401 دیده گردد

یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر توسعه هر چه بیشتر اکوسیستم صنایع نرم و خلاق گفت: کوشش داریم تا حمایت از شرکت های خلاق به صورت وسیع تری در بودجه 1401 نیز بازتاب یابد.

19 تیر 1401

دهک بندی تازه انجام شد، تکمیل 95 درصدی پایگاه رفاه ایرانیان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرنگاران حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در برنامه میز مالی اقدامات این وزارتخانه برای کارگران و بازنشستگان را تشریح کرد.

3 تیر 1401

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک

به گزارش خبرنگاران، به نقل از صداوسیما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، گفت: به منظور آنالیز سند بودجه کشور که مهمترین سند اقتصادی دولت در یک سال است، بعد از جلسه ای که در مورد آنالیز کلیات بودجه و اصلاحات کلانی که در لایحه بودجه 1401 پیش بینی شده، هیئت دولت...

20 فروردین 1401

پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی

به گزارش خبرنگاران، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی نوشت: برای حمایت از بازنشستگان در لایحه بودجه، 200 هزار میلیارد تومان کمک به صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری دیده شده؛ ناترازی صندوق ها میراث شومی است که دولت سیزدهم در جهت...

22 بهمن 1400

یارانه های پنهانی که به جیب پرمصرف ها رفت!

رقم حمایتی در نظر گرفته شده برای حامل های انرژی که به هر نفر به طور غیرمستقیم پرداخت می گردد، یارانه پنهان یا غیرمستقیم نام برد.

11 آذر 1400

شرایط ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام بعضی از مجرد ها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن اطلاع داد.

23 آبان 1400

مجلس با تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالفت کرد

صبح امروز طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارتخانه های حمل و نقل و ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین با 104 رأی موافق، 127 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن، رد شد.

27 مرداد 1400

تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با همتای پاکستانی خود

خبرنگاران : وزیر خارجه آمریکا با همتای پاکستانی خود به صورت تلفنی مصاحبه کرد.

10 مرداد 1400

کسب رتبه شاخص و برتر توسط مدیریت امور شهری و شهرداری های استان سمنان

در سال 1399 و به واسطه ارزیابی های اجرا شده، شهرداری استان سمنان در سطح کشور، رتبه شاخص و برتر را کسب کردند.

9 اردیبهشت 1400

اعلام شهر های جدید قرمز و نارنجی

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود فهرست جدید شهر های قرمز و نارنجی را گفت.

18 فروردین 1400
تعداد: (33)