روانشناسی

5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم

اگر از علاقه مندان به آرایش کردن باشید، مطمئنا برند شیگلم را می شناسید. این برند به تازگی هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا نموده است و به علت کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسب و تنوع زیادی که دارد، مورد توجه عاشقان میکاپ قرار گرفته است. در این مطلب از...

1 مهر 1402

محمود بصیری برای بازی در بنگاه تئاترال روی صحنه می رود

محمود بصیری به زودی با بازی در نمایش بنگاه تئاترال نوشته علی نصیریان به کارگردانی هادی مرزبان به صحنه بازمی شود.

29 شهریور 1402

روش های مراقبت از مو هنگام خوابیدن

آسیب زدن به مو فقط به نوع خشک کردن آن و رنگ کردن آن ختم نمی گردد، محافظت نکردن از موی خود هنگام خوابیدن نیز می تواند تاثییرات بسیار زیادی بر روی سلامت آنها نیز داشته باشد. دانستن روش ها و نکات می تواند یاری بسیاری به حفظ سلامتی موهای شما بکند.

20 شهریور 1402

پرسپولیس برابر النصر 50درصد تیمش را ندارد ، نه درویش، نه یحیی، یک نفر از همه بیشتر مقصر است

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد نبودن جایگزین مطمئن برای بیرانوند گفت: من در وهله اول وسلی ننکا مربی دروازه بان های پرسپولیس را مقصر می بینم، بعد یحیی گل محمدی سرمربی تیم و در آخر رضا درویش مدیرعامل تقصیر دارد

19 شهریور 1402

گران ترین آپارتمان های جهان

آپارتمان های مجموعه هاید پارک که به علت قرار گرفتن در بالای هاید پارک لندن به این نام مشهور شده اند به عنوان گران ترین آپارتمان های جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

25 مرداد 1402

این روزها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402

چطور بدن شما می تواند با دمای بالا سازگار گردد

کره زمین در ماه اخیر داغ ترین ماه در تاریخ ثبت شده را گذراند و انتظار می رود امواج گرمایی مکررتر و بی امان تر شوند.

11 مرداد 1402

6 مورد از آسیب های مو و روش های ترمیم و احیای آن

بر کسی پوشیده نیست که مو یکی از اصلی ترین ارکان زیبایی بدن ما انسان هاست و تأثیری انکارناپذیر در افزایش زیبایی ظاهری و بعلاوه اعتماد به نفس افراد دارد. از آن جایی که مو در بخش بیرونی بدن واقع شده است، امکان اینکه صدمه ببیند وجود دارد. اگر این موضوع باعث...

4 تیر 1402

عضو هیات رئیسه مجلس: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه منع شرعی و قانونی ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه ها را با شجاعت جایگزین پنج شنبه ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا احتیاج به یک عزم و اصلاح دارد.

24 خرداد 1402

تیروئید چیست و چه علائمی دارد ، نشانه های بالینی کم کاری تیروئید

فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: علائم و نشانه های منتسب به اختلالات عملکرد تیروئید، غیر اختصاصی هستند. بنابراین با وجود یک نشانه از بیماری تیروئید ما نمی توانیم بگوییم که این فرد حتماً مبتلا به عملکرد تیروئید است.

20 خرداد 1402

ابتلا به این بیماری ها وزن را کاهش می دهند!

اگر بدون علت در عرض 6 تا 12 ماه بیشتر از 5 درصد از وزن بدنتان کم شده (مثلاً اگر 70 کیلوگرم وزنتان بوده و سه و نیم کیلوگرم کم نموده اید) باید به پزشک مراجعه کنید، خصوصاً اگر سنتان بالاست. کاهش وزن ناگهانی و بدون علت می تواند نشانهٔ وجود مسئله ای در سلامتی باشد.

2 خرداد 1402

پاسخ به یک سوال مهم درباره مسائل قلبی

در این مطلب به یک سوال شایع درباره مسائل قلبی از سوی یک متخصص پاسخ داده می گردد.

1 خرداد 1402

اپل واچ پا به دنیای سلامت روان گذاشت!

دیجیاتو نوشت: در این روش از مدل های یادگیری ماشینی استفاده شده تا یک دستگاه پوشیدنی بتواند اطلاعاتی درباره انعطاف پذیری و آرامش انسان ها جمع آوری کند.

15 اردیبهشت 1402

آشنایی با خواص انار برای پوست

انار میوه ای درختی، با دانه هایی قرمز و سفید رنگ و رنگ پوست آن در رنگ های قرمز، سیاه و زرد است. این میوه از مرغوب ترین میوه ها و جزو 10 میوه برتر دنیا است. انار از مقادیر زیادی اسید فولیک، آهن و ویتامین ث برخوردار است.

1 اردیبهشت 1402

چگونه بی خوابی در ماه رمضان را جبران کنیم؟!

متخصص طب کار و فلوشیپ اختلالات خواب گفت: به راحتی با رعایت چند نکته می شود کمبود خواب ماه مبارک رمضان را جبران کرد.

28 فروردین 1402

چهره عجیب و ترسناک جک نیکلسون بعد از 18ماه ایزوله خانگی

اخیرا تصویری از جک نیکلسون، بازیگر و فیلم ساز سابق هالیوودی منتشر شده که نگرانی های زیادی را ایجاد نموده. این عکس از او در بالکن خانه اش در بورلی هیلز گرفته شده و به نظر می رسد که تازه از خواب بیدار شده و یک تی شرت گشاد به تن دارد.

27 فروردین 1402

13 اصل ساده برای سبک زندگی سالم

انتخاب های سالم همواره آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده های غذایی سالم می تواند سخت باشد؛ با این حال کوشش های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.

21 فروردین 1402

جزئیات خودکشی خانم روانشناس از زبان خودش

یک زن روانشناس با 22 سال سابقه، در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی اردبیل خودکشی کرد.

21 فروردین 1402

این نشانه ها یعنی شما به زخم معده مبتلا شده اید

آزردگی بافت معده و اثنی عشر به وسیله اسید، موجب ایجاد زخم می گردد. زخم های گوارشی نامی است که به مجموعه زخم های موجود در معده و اثنی عشر اطلاق می گردد.

17 فروردین 1402

چگونه تغییرات پایدار برای سال نو ایجاد کنیم؟

بسیاری از مردم معمولا در آستانه هر سال نو برای ایجاد تغییرات در رفتار و عادت های خود تصمیماتی را میگیرند که معمولا این تصمیمات عملی نمی شوند. این مسئله ناشی از فقدان تمایل یا علاقه افراد به یک زندگی بهتر نیست؛ بلکه نشان می دهد ایجاد تغییر کار پیچیده...

8 فروردین 1402
تعداد: (95)