بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم، به بازیکنانم اعتقاد دارم

به گزارش وبلاگ نیک دل، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیمش در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر گفت: از شش بازیکن اصلی، چهار بازیکن را در اختیار ندارم. پوریا یلی از ناحیه کمر مصدوم است، محمدطاهر وادی پاسور اول تیم دچار شکستگی پا می باشد و احتمالا دو تا سه هفته ابتدایی او را در اختیار نخواهیم داشت. محمد فلاح نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت است و او را به احتمال بسیار تا آخر فصل نخواهیم داشت. پوریا فیاضی نیز بیمار شده است.

بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم، به بازیکنانم اعتقاد دارم

سرمربی تیم والیبال پیکان اضافه نمود: در هفته های ابتدایی تا هفته چهارم تیم اصلی خود را در اختیار نخواهم داشت. شرایط بسیار سخت است، در پستِ پشت خط زن تنها رضا صفایی را در اختیار داریم، فلاحت خواه نیز تنها پاسور تیم است، در دریافت نیز فیاضی را نداریم، همین شرایط تیم را بسیار سخت نموده است. هیچ راهی نداریم، فقط باید با این شرایط بسازیم.

وی درباره بازی روز یکشنبه مقابل سایپا گفت: با سایپا بازی تدارکاتی برگزار نموده ایم، تیم خوب و قابل احترامی است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و شهنازی که یکی از مربیان خوب ایران است راهنمایی این تیم را برعهده گرفته است. پیکان نیز تیم خوبی است فقط باید مسائل مان را تحمل کنیم. به سایر بازیکنان اعتقاد دارم، اگر توانمندی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند فارغ از برد و باخت برایم ارزشمند است و به آنها ایمان خواهم داشت.

اکبری درباره تک بازی شدن مسابقه فینال گفت: به علت مسائلی که در برگزاری جشن قهرمانی و اهدای جام برای فدراسیون به وجود آمده چنین تصمیمی گرفته شده است. از این منظر قابل قبول است اما برای باشگاه ها ممکن است مشکل آفرین باشد. هنوز برنامه دقیق فینال تعیین نیست هر چند با توجه به شیوع کرونا هنوز مطمئن نیستیم مسابقات مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت به انتها خواهد رسید. پس فعلا صحبت کردن درباره روز فینال زود است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم، به بازیکنانم اعتقاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم، به بازیکنانم اعتقاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید