جزئیات انتخاب واحد پذیرفته شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، جزئیات ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان کارشناسی و کاردانی مهرماه 1400 دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

جزئیات انتخاب واحد پذیرفته شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نیک دل، دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1400 دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی معاون نظارت و سنجش دانشگاه به رؤسا، سرپرستان واحد های استانی، مؤسسات آموزش عالی و مراکز آموزشی ابلاغ شد.

پذیرفته شدگان کارشناسی و کاردانی مهرماه 1400 از امروز 12 مهر تا 17 مهر 1400 فرصت دارند برای ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند. بعلاوه آغاز کلاس ها از 17 مهر ماه خواهد بود.

در این دستورالعمل در مورد ثبت نام اتباع خارجی آمده است: در صورتی که هنگام ثبت نام اولیه گزینه اتباع غیرایرانی علامت زده نشده باشد، پذیرش آن ها لغو می گردد. پذیرش اتباع خارجی به شرط داشتن مدرک دیپلم از مدارس جمهوری اسلامی ایران و هم مدارس بین المللی در داخل ایران است.

دانشجویان غیرایرانی ضروری است همزمان با ثبت اطلاعات درسامانه جامع آموزشی، هم آوا نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود در سامانه www.saorg.ir برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایند.

دانشجویان غیر ایرانی ضروری است قبل از سرانجام نیمسال تحصیلی دوم، ویزا اقامت تحصیلی دریافت نمایند. سپس نسبت به اصلاح کد ملی و شماره شناسنامه پذیرفته شده براساس رویداد تحصیلی مکاتبات لازم برای اقدامات بعدی با واحد استانی صورت پذیرد.

بعلاوه شرط معدل برای اتباع خارجی شرکت نماینده در پذیرش ها حذف شده و در مورد ثبت نام آن ها همچون داوطلبان ایرانی (معدل بالای 10) اقدام می گردد.

با توجه به اینکه پذیرفته شدگان اتباع خارجی فاقد کد ملی و شماره شناسنامه هستند ضروری است برای ورود به سامانه آموزشی و ثبت نام ایشان از کد جایگزین ایجاد شده در سامانه استفاده گردد.

پذیرفته شدگان برای اطلاع کامل از دستورالعمل ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به اینجا و دوره های کارشناسی به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات انتخاب واحد پذیرفته شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انتخاب واحد پذیرفته شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید