خبرنگاران 30 میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب در لرستان رونمایی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، خرم آباد - خبرنگاران - 30 میلیارد تومان تجهیزات پدافندی مربوط به حوزه تامین و ذخیره سازی آب روز پنجشنبه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در لرستان رونمایی شد.

خبرنگاران 30 میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب در لرستان رونمایی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل استاندار لرستان در این مراسم گفت: پیش بینی تامین آب شرب در سریعترین زمان هنگام بروز بحران ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، از اقدامات مهمی است که باید در نظر گرفته گردد.

سیدموسی خادمی اضافه کرد: در این راستا فعالیت های اثر بخشی برای جایگزینی و تامین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران، توسط شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شده است .

وی گفت: راه اندازی خط فراوری آب معدنی، خرید خودروهای حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتورهای برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی، زمینه تهیه آب شرب را در لرستان فراهم می آورد که این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل 98 خریداری و در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان اعلام کرد: سیل 98 اگر چه خسارات زیادی برای لرستان به بار آورد، اما با بهره گیری از اعتبارات اختصاص یافته از این طریق، امتیازهای خوبی به استان تعلق گرفت که پیامد آن خرید تجهیزات جدید و نوسازی امکانات بود.

خادمی بهره برداری از مخزن آب شرب 2 هزار و 200 متر مکعبی را از دیگر اقدامات قابل توجه بیان کرد و گفت: این مخزن با بهره گیری از جدیدترین روش ها، به صورت پیش ساخته طراحی و احداث شده است که امکان تامین آب پایدار را فراهم می نماید.

هفته پدافند غیرعامل از هشتم آبان ماه شروع می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 30 میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب در لرستان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب در لرستان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید