فیلم، حمله خودرو به معترضان آمریکایی در سیاتل؛ یک نفر زخمی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، در ادامه اعتراضات سراسری به قتل شهروند سیاه پوست آمریکایی، یک مرد با خودرویی به سمت جمعیت معترضان در سیاتل حمله کرد و با اسلحه یک نفر را زخمی کرد.

فیلم، حمله خودرو به معترضان آمریکایی در سیاتل؛ یک نفر زخمی شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نیک دل، در ادامه اعتراضات سراسری علیه خشونت و رفتارهای تبعیض آمیز پلیس آمریکا، یک مرد با خودرویی به سمت موانع نیروهای پلیس در سیاتل ایالت واشنگتن حمله و سپس آغاز به تیراندازی کرد و یک نفر زخمی شد.

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، ویدئوی منتشر شده از این صحنه، مردی را نشان می دهد که به سمت موانعی که نیروهای پلیس ایجاد نموده رانندگی می نماید. معترضان ابتدا به سمت خودروی این مرد حمله می برند و آغاز به ضربه زدن به آن می نمایند اما به محض آنکه راننده اسلحه خود را از پنجره خودرو بیرون می آورد، همگی آنها پراکنده می شوند.

راننده مورد نظر سپس از خودرو پیاده شده و به سمت معترضان می رود که در نهایت توسط نیروهای پلیس سیاتل بازداشت می گردد.

اداره آتش نشانی سیاتل گزارش کرد که در این حادثه که غروب یکشنبه به وقت محلی به وقوع پیوست، یک جوان 27 ساله مورد اصابت گلوله نهاده شد و به بیمارستان منتقل شد.

کاربران به دنبال وقوع این حادثه با انتشار کلیپ ویدئویی از این حادثه گزارش کردند که مردی با خودرو به سمت اعتراضات زندگی و جان سیاهپوستان اهمیت دارد در سیاتل حمله کرد و قبل از آنکه فرار کند، از پنجره خودرو به سمت یک نفر تیراندازی کرد.

نیروهای پلیس گزارش کردند که بعد از بازداشت عامل این حمله، اسلحه ای را که فرد مسلح با آن به سمت معترضان تیراندازی نموده بود، ضبط کردند.

اداره پلیس سیاتل با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود بیان کرد که فرد مظنون بازداشت شده است و اسلحه وی نیز ضبط شده است و قربانی این حادثه به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس سیاتل همچنین بیان کرد که در محل حادثه جستجوهای مورد احتیاج اجرا شده است اما به نظر نمی رسد قربانی دیگری مربوط به این حادثه وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، هویت فرد مهاجم و همچنین انگیزه وی از این اقدام هنوز نامشخص است اما مصاحبه در صحنه حادثه با قربانی سیاهپوست این حادثه، نشان می دهد که وی فرد مهاجم را که مردی سفیدپوست بود، می شناخته است.

قربانی این حادثه که توسط تیم پزشکی و کادر اورژانس به سمت بیمارستان همراهی می گردد، می گوید بعد از حمله فرد مهاجم به سمت معترضان، به سمت وی می رود و با مشت به صورت وی می زند و سپس مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

وی شرح می دهد: من او را گرفتم و به صورت وی مشت زدم، صدای شلیک گلوله به سمت بازوی خود را شنیدم...همه تلاشم بود که افرادی که در آن محدوده بودند را مورد حفاظت قرار دهم.

طبق این گزارش، علیرغم آنکه بعضی از اعتراضات دو هفته گذشته در سراسر آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس مینیاپولیس ایالت مینه سوتا، همراه با خشونت بوده است و هزاران نفر تا به امروز بازداشت شده اند اما قبل از حادثه روز یکشنبه در سیاتل، بیشتر اعتراضات در شهرهای آمریکا آرام و صلح آمیز برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فیلم، حمله خودرو به معترضان آمریکایی در سیاتل؛ یک نفر زخمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، حمله خودرو به معترضان آمریکایی در سیاتل؛ یک نفر زخمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید