قائم مقام شهر خودرو: با استرس تمرین می کنیم، بازی ها برگزار نشود بهتر است

به گزارش وبلاگ نیک دل، قائم مقام باشگاه شهرخودرو شرایط شهر مشهد را برای برگزاری مسابقات و تمرین قرمز و نگران کننده خواند.

قائم مقام شهر خودرو: با استرس تمرین می کنیم، بازی ها برگزار نشود بهتر است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیک دل، به نقل از سایت باشگاه شهر خودرو، وحید علیپور درباره شرایط برگزاری تمرینات این تیم گفت: بعد از انجام تست های کرونا،با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی شروع شده است اما آنچه که مهم است اینکه با توجه به شرایط قرمز مشهد تمرینات را با استرس زیادی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت در مورد کرونا اعلام می نماید، ما همچنان نظرمان این است که بازی ها برگزار نشود بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیاندازد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان اضافه نمود: تا چند روز قبل از اینکه حمیداوی مالک باشگاه چک های بازیکنان و کادرفنی ،برای رسیدن پرداختی ها به 80 درصد را صادر کند، متاسفانه خیلی از افراد موضوع مسایل اقتصادی در مورد مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می کردند اما حالا همه می دانند که باشگاه شهرخودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است چون راهکارهای خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم. فکر می کنم هیچ باشگاهی چه در بخش خصوصی چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان ادامه داد: شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه ما می توانست مثل بیشتر تیم ها، بخشی از قراردادها را پرداخت نکند ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسئولان سازمان لیگ اثبات شده باشد که ما فقط با چه هدفی به دنبال تعطیلی مسابقات هستیم.هرچند که با توجه به شرایط قرمز بعضی شهرها مثل مشهد عملا امکان برگزاری بازیها در این شهرها نیز وجود ندارد.

وی همچنین به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقات اشاره نمود و گفت: با همه صحبت هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمارهایی که در روزهای گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می دهد و پیگیری دوباره لیگ، می تواند اوضاع را وخیم تر از قبل کند.

علیپور در خاتمه عنوان نمود: آنچه مسلم است مشهد در حال حاضر در شرایط قرمز به سر می برد و همانطور که گفتم این مسئله باعث ایجاد استرس در بین بازیکنان شده است و عملا ما مجبوریم به شهر دیگری برویم برای همین هم کادر فنی پیشنهاد داده است تا تیم را ظرف چند روز آینده به تهران ببریم.هر چند با این شرایط و شرایط قرمز مشهد ،برگزاری بازی در این شهر هم با ابهام روبرو است وبه نوعی از مشهد فراری می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قائم مقام شهر خودرو: با استرس تمرین می کنیم، بازی ها برگزار نشود بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام شهر خودرو: با استرس تمرین می کنیم، بازی ها برگزار نشود بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید