مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند

به گزارش وبلاگ نیک دل، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی گردد و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند

به گزارش وبلاگ نیک دل، محسن زنگنه در شرح جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه ای دولت مکلف را می نماید تا انتها برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد.

او ادامه داد: همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه های تابعه در استان ها و شهرستان ها نیز در هم تجمیع شده و عملا دستگاه ها به یک اداره کل تبدیل می شوند. علاوه بر این هر گونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی گردد و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

زنگنه درباره مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مقرر شد دولت منابع مورد احتیاج برای تامین برق انرژی هسته ای را در طول برنامه هفتم از محل تهاتر نفت تامین کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید