معتمدی: برای شرکت در مسابقات جهانی احتیاج به اردو و امکانات بیشتری داریم

به گزارش وبلاگ نیک دل، مربی تیم هندبال جوانان دختر ایران گفت: مسابقات جهانی میدان بزرگی است که به امکانات و ارد وهای بیشتری احتیاج دارد.

معتمدی: برای شرکت در مسابقات جهانی احتیاج به اردو و امکانات بیشتری داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نیک دل، مهسا معتمدی مربی تیم هندبال جوانان دختر ایران بعد از کسب عنوان دومی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: سطح مسابقات خیلی بالا و تیم ها نزدیک به هم بودند. شاید اولین دوره ای بود که نتایج اینقدر تغییر نموده است. تا سال های قبل قزاقستان و ازبکستان همواره مدعی بودند، ولی سال جاری هند خیلی پیشرفت نموده بود و توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، ما نیز می توانستیم این اتفاق قشنگ را رقم بزنیم، ولی به علت اینکه در بازی اول، به قزاقستان خوردیم جو طرفداران و فشار روی بازیکنان منجر به این شد که در بازی اول نتیجه لازم را نگیریم. در بازی آخر با ازبکستان نیز حریف برای برد به زمین آمده بود، ولی توانستیم بازی را دست بگیریم و برنده شویم تا نایب قهرمانی ما قطعی گردد.

وی درباره جهانی شدن تیم جوانان ایران، افزود: از فدراسیون تشکر می کنم که با همه سختی ها یاری کرد تا تیم به این مسابقات اعزام گردد. مسابقات جهانی میدان بزرگی است که به امکانات و ارد وهای بیشتری احتیاج دارد. امیدوارم در این راستا کوشش بچه ها، کادر فنی و فدراسیون منجر به این گردد که اردو های منظمی داشته باشیم و با آمادگی به مسابقات جهانی اعزام شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معتمدی: برای شرکت در مسابقات جهانی احتیاج به اردو و امکانات بیشتری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: برای شرکت در مسابقات جهانی احتیاج به اردو و امکانات بیشتری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید