پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم ، تیم های ملی نوجوانان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان خواهند بود

به گزارش وبلاگ نیک دل، پیشکسوت هندبال ایران می گوید در بخش بانوان پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و حتی فکر می کنیم بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردند.

پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم ، تیم های ملی نوجوانان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان خواهند بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیک دل، محسن اخگر پیشکسوت هندبال ایران در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به حرکت رو به رشد هندبال ایران طی سال های اخیر اظهار کرد: تیم های ملی هندبال کشور ما پیشرفت داشته است، اما باز هم جا دارد که پشرفت کند. فدراسیون هندبال طی چند سال اخیر یکی از برترین عملکرد ها را داشته است و انشاالله بتوانیم در ادامه راه بیشتر از پیش پیشرفت کنیم. در بخش بانوان پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و حتی من فکر می کنیم بیشتر از آقایان پیشرفت کردند.

وی اضافه نمود: تیم های ملی نوجوانان ما که در مسابقات مختلف حضور پیدا کردند، می توانند پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان باشند. اگر بتوانیم این راه را ادامه دهیم و بازیکنان دیگری را در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان پرورش دهیم، در آینده نزدیک یک تیم هندبال خوب و جوان در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

اخگر در سرانجام عنوان نمود: هندبال یک سیر صعودی را طی نموده، اما نباید فراموش کنیم، همانطور که ما پیشرفت می کنیم، تیم های دیگر نیز پیشرفت می نمایند. کشور هایی مانند ژاپن، چین و بحرین در رشته هندبال سرمایه گذاری کردند و پیشرفت زیادی داشتند. اگر می خواهیم از این تیم ها عقب نیافتیم، باید نسبت به سال گذشته با برنامه ریزی بهترو پیشرفت بیشتر، نباید در آسیا خودمان را از این تیم ها عقب ببینیم تا بتوانیم با آن ها مقابله کنیم. پیشرفت ما همراه با پیشرفت تیم های دیگر در آسیا همراه بوده، بنابراین در آینده کار بسیار سختی خواهیم داشت.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم ، تیم های ملی نوجوانان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم ، تیم های ملی نوجوانان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید