هرگز این تابلوها را به دیوار منزل نزنید

به گزارش وبلاگ نیک دل، تابلوها زیبایی بی نظیری را در منزل شما ایجاد می نمایند و به نوعی تکمیل نماینده چیدمان شما هستند.

هرگز این تابلوها را به دیوار منزل نزنید

کمتر خانه ای را پیدا می کنید که در دکوراسیون و چیدمان آن از تابلو استفاده نشده باشد. امروزه تابلوها به جزوی جدا نشدنی در دکور منزل تبدیل شده اند. در این مطلب از وبلاگ نیک دل به معرفی تابلوهای نامناسب در دکور منزل می پردازیم.

تابلوهایی که یکدست تیره هستند

یکی از تابلوهای نامناسب در دکور منزل تابلوهای تیره هستند. این تابلوها در نگاه اول زیبا و باوقار به نظر می رسند. اما به مرور زمان باعث کسالت و بی انگیزگی در فرد خواهند شد. پس بهتر است از تابلوهای رنگی بهره ببرید.

تابلوی غروب خورشید

تابلوهایی که بر روی دیوار نصب می گردد می تواند تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد خانه داشته باشد. چراکه به طور مستقیم نگاه افراد بر روی این تابلوها است. با توجه به اینکه غروب نماد انتها است. پس بهتر است تا حد امکان از تابلوهای غروب خورشید استفاده نکنید.

تابلوی انتزاعی با خطوط تیز

شاید تابلوهایی که مورد استفاده قرار می دهید شامل نقاشی و طراحی باشند. برخی از این تابلوها دارای طرح انتزاعی هستند. تابلوهای انتزاعی که دارای خطوط تیز و زاویه دار هستند، انرژی منفی زیادی را ایجاد می نمایند. پس بهتر است از تابلوهایی با خطوط منحنی بهره ببرید تا انرژی را در خانه شما به حرکت درآورند.

تابلوی چشم نظر

یکی از تابلوهایی که افراد به اصرار در خانه خود نصب می نمایند، تابلوی چشم نظر است. بر خلاف باور بسیاری از افراد تابلوهای چشم نظر نه تنها باعث دفع انرژی منفی نمی شوند بلکه جاذب آن نیز هستند. پس تا جایی که می توانید از این تابلو استفاده نکنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب بدون این کارها خانه ای زیبا نخواهید داشت سر بزنید.

چه تابلوهایی مناسب دکور منزل شما هستند؟

تابلوهایی که دارای رنگ های روشن بوده و طرح هایی از طبیعت مانند دریا، جنگل و غیره را شامل شوند بسیار مناسب هستند. در انتخاب تابلوها علاوه بر اینکه باید شکل، طرح و رنگ مناسبی داشته باشند، بهتر است با دکور منزل شما نیز هماهنگی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در خانه خود وسایل دکوری مجذوب کننده بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز این تابلوها را به دیوار منزل نزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز این تابلوها را به دیوار منزل نزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید