هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

به گزارش وبلاگ نیک دل، هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

فیلم باورنکردنی نزدیکی وحشتناک یک دامپزشک حیات وحش را با شیر های خفته در حالی که با هواپیما در کنار هم بر فراز پارک ملی کروگر حرکت می نمایند، نشان می دهد.

به گزارش وبلاگ نیک دل، جوئل آلوز، دامپزشک باتجربه حفاظت از محیط زیست پس از اینکه ویدئو هایی را از انتقال بعضی از ترسناک ترین شکارچیان دنیا به اشتراک گذاشت اعتراف کرد که شغل او می تواند اعصاب خردکن باشد.

به نظر می رسد گربه های بزرگ آرام در حالی که برای درمان به پرواز در می آیند، آرام می خوابند، اما اگر جوئل دوز کامل دارو های بی هوشی را تجویز نکند، می توانند هر زمانی بیدار شوند.

این ویدئو شیر های نر را نشان می دهد که در یک هواپیمای کوچک کنار هم قرار گرفته اند و چشم هایشان را با ماسکی پوشانده اند تا نوری که از پنجره ها می آید مزاحم نشوند.

جوئل و همکارش در حالی که خلبان ها با وجود محموله های تهدیدآمیزشان، با آرامش در کابین خلبان نشسته اند، در نزدیکی شیر ها قرار گرفته است.

جوئل می گوید: برای بسیاری، این واقعاً افراطی به نظر می رسد، اما واقعیت این است که دارو های بی حرکتی که ما به آن دسترسی داریم، آن را به روشی فوق العاده ایمن برای شیر ها و افرادی که همراه آن ها در هواپیما هستند، تبدیل می نماید.

این دامپزشک علاوه بر این، کرگدن های خشمگین و فیل های بزرگ الجثه را برای درمان تعقیب می نماید و ویدئو هایی از کار های خارق العاده ای که انجام می دهد را به اشتراک می گذارد.

وی می گوید: این برای همواره هیجان انگیز و در عین حال اعصاب خردکن است. در آن لحظاتی که از هلیکوپتری آویزان می شوید و بعضی از تأثیرگذارترین حیوانات را دنبال می کنید، تعجب می کنید که چگونه می توان آن را یک شغل در نظر گرفت.

جوئل مستقر در هودسپرویت آفریقای جنوبی، بی وقفه کوشش می نماید تا تأثیری بر سلامت و رفاه بعضی از بزرگترین حیوانات روی کره زمین در پارک ملی کروگر بگذارد.

این مرد 34 ساله به طور مرتب ویدئو هایی را با ده ها هزار دنبال نماینده خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و دریچه ای از زندگی فردی با شغل غیرمعمول خود را نشان می دهد.

جوئل در خصوص پرواز های جسورانه خود با بعضی از ترسناک ترین حیوانات در حیات وحش به شوخی گفت: مطمئناً این تنها زمانی است که من می توانم به صورت خصوصی پرواز کنم!

این رویایی است که او همواره حاضر بوده برای آن ریسک کند. با این حال، بیشتر خطرات ناشی از تجهیزات و کوشش برای سقوط نکردن از وسیله نقلیه است.

جوئل به یک تجربه نزدیک به مرگ که با حیوانات داشت، اشاره نمود و گفت: نزدیکترین چیزی که من به مصدومیت جدی رسیدم این بود که بوفالو در محوطه کوچکی به سمتم آمد. بوفالو خیلی آرام بود اما من بیش از آنچه باید عمل کردم و به سرعت متوجه شدم که او تقریباً به نقطه ای برخورد می نماید که من یک ثانیه قبل از اینکه بدوم و به کنار دیوار محوطه بپرم، ایستاده بودم.

او می گوید: خطرناک ترین لحظات زمانی است که شما خونسرد می شوید و تمرکز نمی کنید، زیرا فکر می کنید موقعیتی است که صد ها بار در آن قرار گرفته اید.

منبع: فرارو

به "هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید