چاقو کشی در تمرین نفت آبادان و تهدید عبدالله ویسی

به گزارش وبلاگ نیک دل، شایعه شده بود در تمرین نفت آبادان، عبدالله ویسی به وسیله یکی از لیدرهای تیم و افراد ناشناس تهدید شده اما به نظر می رسد این شایعه درست است.

چاقو کشی در تمرین نفت آبادان و تهدید عبدالله ویسی

ماندن یا رفتن عبدالله ویسی از آبادان به مو بند بود اما در نهایت این مربی پس از سرانجام لیگ بیست و دوم قرارداد خود با آبادانی ها را تمدید کرد تا یک فصل دیگر راهنمایی نفت آبادان را برعهده داشته باشد.

روز گذشته اما به نظر می رسد در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی اتفاق افتاده است. صبح امروز شایعه شده بود روز گذشته در تمرین آبادانی ها یک لیدر به همراه چند فرد ناشناس پس از دعوای لفظی با عبدالله ویسی برای این سرمربی چاقو کشی نموده اند که خوشبختانه اتفاق ناگواری رخ نداد و این قائله ختم به خیر شد.

یکی از بازیکنان نفت آبادان که عبدالله ویسی به او اعلام نموده بود در فصل آینده پیراهن نفت آبادان را به تن نمی کند به همراه برادران خود و یک لیدر در تمرین نفت آبادان حاضر شدند و عبدالله ویسی را تهدید کردند و با او دعوای لفظی داشتند.

بعضی منابع چاقوکشی در تمرین را تکذیب و بعضی تایید می نمایند. باشگاه نفت آبادان پس از حواشی ایجاد شده خاطرنشان کرد تا اطلاع ثانوی تمرینات این تیم بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد. عبدالله ویسی نیز پس از اتفاقات روز گذشته آبادان را به مقصد اهواز ترک نموده و معین نیست قصد استعفا از سمت خود را دارد یا خیر.

حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد و آیا ویسی در آبادان می ماند یا خیر.

منبع: فرارو

به "چاقو کشی در تمرین نفت آبادان و تهدید عبدالله ویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقو کشی در تمرین نفت آبادان و تهدید عبدالله ویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید