چهره عجیب و ترسناک جک نیکلسون بعد از 18ماه ایزوله خانگی

به گزارش وبلاگ نیک دل، اخیرا تصویری از جک نیکلسون، بازیگر و فیلم ساز سابق هالیوودی منتشر شده که نگرانی های زیادی را ایجاد نموده. این عکس از او در بالکن خانه اش در بورلی هیلز گرفته شده و به نظر می رسد که تازه از خواب بیدار شده و یک تی شرت گشاد به تن دارد.

چهره عجیب و ترسناک جک نیکلسون بعد از 18ماه ایزوله خانگی

جک نیکلسون تنها زندگی می نماید و در بیشتر طول عمرش نیز همین رویه را دنبال می نموده؛ البته او حدود سه دهه قبل و پیش از آن که در دنیای هالیوود به معروفیت برسد، به مدت چهارسال با آنجلیکا هیوستون زندگی می کرد و بعد از آن همیشه تنها بوده.

آخرین تصویری که از آقای نیکلسون منتشر شده بود، به اکتبر سال 2021 برمی گردد که در آن موقع همراه با ری، پسرش به تماشای یکی از مسابقات لس آنجلس لیکرز رفته بود و شنیده می گردد که پسر 31 ساله اش یکی از معدود افرادی است که با او در ارتباط است. یکی از دوستان نیکلسون درباره او گفته: جک با تعدادی از اقوام در ارتباط است؛ به ویژه پسرش، ری که به او افتخار می نماید. اما واقعیت این است که آن روز هایی که ارتباطات اجتماعی متعددی داشت، دیگر گذشته است.

از سوی دیگر آخرین حضور جک نیکلسون در دنیای هالیوود به سال 2010 برمی گردد که در فیلم How Do You Know درکنار بازیگرانی مثل اوون ویلسون و ریس ویترسپون نقش آفرینی کرد و بعد از آن دیگر در هیچ فیلمی و حتی پشت صحنه دیده نشد.

البته نیکلسون هرگز شایعاتی درباره کناره گیری اش از دنیای هالیوود به علت مبارزه با بیماری زوال عقل را تائید نکرد. یکی از دوستان او در ماه ژانویه بیان کرد که او شرایط فیزیکی خوبی دارد؛ هرچند که فکر او تا حدود زیادی از بین رفته. هرچند که بیل او-ریلی این را تائید نمی نماید. او دراین باره گفته: من چند ماه پیش جک را دیدم. با هم گفتگوی طولانی ای هم داشتیم. او برنامه مرا دنبال می نماید و سوالات زیرکانه ای هم از من پرسید. ما چندین دهه است که با هم دوستیم. او 85 سال سن دارد؟ مسئله ای نیست. ولی از نظر فکری از رئیس جمهور آمریکا هم چابک تر و هوشیارتر است.

منبع: فرارو

به "چهره عجیب و ترسناک جک نیکلسون بعد از 18ماه ایزوله خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره عجیب و ترسناک جک نیکلسون بعد از 18ماه ایزوله خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید