کاشت 11 هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه 13

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 13 از کاشت 11 هزار متر مربع نشاکاری گل های بهاری در میادین، لچکی ها، رفیوژها و بوستان های محدوده همزمان با شروع طرح استقبال از بهار اطلاع داد و گفت: این عملیات از اوایل بهمن ماه شروع شده و تا انتها سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه دارد.

کاشت 11 هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نیک دل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی گفت : در آستانه فصل بهار و به منظور ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری، نشاهای بهاری از جمله بنفشه در فضایی به وسعت 11 هزار متر مربع در میادین، لچکی ها، رفیوژها و بوستان های محدوده کاشته شده است.

او با بیان اینکه عملیات از اوایل بهمن ماه شروع شده و تا انتها سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد :در هفته انتهای اسفندماه نیز کاشت گل های سینره و شب بو در 87 سبد گل و گلجای در دستور کار اداره فضای سبز منطقه واقع شده است.

شهردار منطقه 13 ادامه داد : 15 فرش گل با کاشت نشاهای بهاری، زینت بخش معابر و بزرگراه های منطقه 13 می شوند.

او با اشاره به تعویض و نوسازی کف پوش زمین بازی بچه ها در بوستان های منطقه گفت : در حال حاضر کف پوش زمین و محل بازی بچه ها به مساحت 330 متر مربع در بوستان هایی که به دلیل فرسودگی احتمال خطر داشتند طی عملیاتی تعویض و نوسازی شد.

علی احمدی بازپیرایی 68 چشمه سرویس بهداشتی، بازسازی 60 مورد سرویس وسایل بدنسازی و بازی و تعمیر و نصب 85 مورد المان پارکی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

شهردار منطقه 13 از 635 مورد برطرف نواقص روشنایی بوستان های محدوده اطلاع داد و خاطر نشان کرد : روشنایی پارک ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محدوده می بخشند، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کاشت 11 هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 11 هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید