کلاس های مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه حضوری است

به گزارش وبلاگ نیک دل، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: کلاس های درس این دانشگاه به خاطر ماهیت مهارتی رشته ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضوری است.

کلاس های مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه حضوری است

به گزارش گروه استان های وبلاگ نیک دل، حسن شرفی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با تبریک حضور دانشجویان این دانشگاه در کلاس های درس حضوری،درباره فرایند حضوری شدن دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه اضافه کرد: برای برگزاری حضوری کلاس های عملی این دانشگاه از شنبه 15 آبان کوشش زیادی صورت گرفت چرا که مهارت می بایست به صورت حضوری و در محیط واقعی کار، آزمایشگاه ها و کارگاه های مرتبط با دروس آموزش داده و فرا گرفته گردد.

او با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر واکسیناسیون افراد جامعه همه گیر گردد، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجویان موتور جامعه هستند که پویایی، شادابی، رشد و بالندگی علمی را به جامعه تزریق می نمایند. جامعه با دانشگاه و دانشجویان زنده و شاداب خواهد ماند.

شرفی، رسالت و راهبرد اصلی دانشگاه جامع علمی و کاربردی را پذیرش دانشجو براساس احتیاج بازار و کسب و کار استان دانست و یادآور شد: هدف اصلی این دانشگاه مهارت آموزی و فراوری کار است یعنی دانشجویان پس از سرانجام تحصیل با مهارتی که آموخته اند باید بتوانند برای خود شغل ایجاد نمایند.

هفت مرکز علمی کاربردی استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش چهار هزار و 631 نفر شامل 2 هزار و 718 دانشجو کاردانی و یک هزار و 903 دانشجو کارشناسی را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید