یک آپدیت امنیتی مهم برای آیفون و آیپد ، انتشار عمومی پیش از آزمایش برای اولین بار

به گزارش وبلاگ نیک دل، اپل برای اولین بار یک آپدیت امنیتی را برای عموم کاربران خود منتشر نموده است.

یک آپدیت امنیتی مهم برای آیفون و آیپد ، انتشار عمومی پیش از آزمایش برای اولین بار

به گزارش وبلاگ نیک دل و به نقل از جی اس ام آرنا، این اولین باری است که شرکت اپل یک به روزرسانی پاسخ امنیتی سریع (RSR) را برای عموم و نه فقط برای آزمایش نمایندگان بتا یا توسعه دهندگان، منتشر می نماید.

در حال حاضر iOS 16.4.1 و iPadOS 16.4.1 این به روزرسانی پی اس آر را دریافت می نمایند و عرضه این به روزرسانی تا 48 ساعت آینده کامل خواهد شد. به روزرسانی های پی اس آر به طور پیش فرض مجاز به اعمال اتوماتیک هستند. همه آنها احتیاج به راه اندازی مجدد ندارند، اما گاهی ممکن است این کار لازم باشد و به همین علت پس از خاتمه دانلود، از شما درباره راه اندازی مجدد سوال می گردد. اگر بخواهید می توانید نصب اتوماتیک به روزرسانی های پی اس آر را به وسیله تنظیمات غیرفعال کنید، اما بهتر است این کار را نکنید.

به این علت که این به روزرسانی ها برای بهبود شرایط امنیتی در میان به روزرسانی های معمولی نرم افزار ارائه می گردد. پی اس آرها برای کاهش سریع تر بعضی از تهدیدهای امنیتی استفاده می شوند. بنابراین، به خاطر امنیت دستگاهتان، شاید بهتر باشد اجازه دهید این اتفاقات همان طور که اپل می خواهد رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

  • کیبورد بادی، تکنولوژی نو گوشی های هوشمند | این فناوری جای صفحه کلید فیزیکی را می گیرد؟

دانلود و نصب این آپدیت فقط چند دقیقه طول می کشد و احتیاج به راه اندازی مجدد دارد. در آینده، پی اس آرها فقط برای کسانی در دسترس خواهند بود که از نوترین نسخه های iOS و iPadOS استفاده می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک آپدیت امنیتی مهم برای آیفون و آیپد ، انتشار عمومی پیش از آزمایش برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک آپدیت امنیتی مهم برای آیفون و آیپد ، انتشار عمومی پیش از آزمایش برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید