6 مینی کیبورد مقرون به صرفه که برای اتصال به گوشی و تبلت می توانید خریداری کنید

به گزارش وبلاگ نیک دل، این روزها، گوشی های هوشمند و تبلت ها به یکی از ضروری ترین گجت های الکترونیک زندگی ما انسان تبدیل شده اند. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد تایپ کردن مطلبی را درون گوشی یا تبلت خود داشته باشید، اما به علت کوچک بودن کیبوردهای پیش فرض این محصولات سرعت و عملکرد تایپ شما پایین آمده باشد و خیلی راغب به انجام این کار با گوشی و یا تبلت خود نیستید. اینجاست که اهمیت مینی کیبورد ها خود را به شما نشان می دهند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی و آنالیز 6 مینی کیبورد مقرون به صرفه قیمت موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم تا اگر تمایل به خرید این محصولات را دارید، انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید.

6 مینی کیبورد مقرون به صرفه که برای اتصال به گوشی و تبلت می توانید خریداری کنید

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

990,000

945,000

تومان

کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB

1,100,000

تومان

خرید کیبورد از وبلاگ نیک دل

مشاهده همه

فهرست محتوا

1. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل I10

2. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل SUPER-RGB

3. مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300

4. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل WIFI 2.4GHz

5. مینی کیبورد بی سیم کد RGB-1031

6. کیبورد بلوتوثی سونی مدل BKB10

سخن انتهای

1. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل I10

فهرست 6 مینی کیبورد مقرون به صرفه و پرفروش موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ نیک دل برای اتصال به گوشی و تبلت را با معرفی و آنالیز کیبورد مدل مدل I10 شروع می کنیم. این محصول ابعاد بسیار جم وجوری دارد و وزن بسیار سبک آن نیز موجب شده تا کاربران برای حمل ونقل آن مسئله ای نداشته باشند. یک باتری لیتومی وظیفه تأمین انرژی این مینی کیبورد بی سیم را برعهده دارد و از دانگل USB نیز برای متصل شدن به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد.

روی این مینی کیبورد بی سیم یک تاچ پد نیز تعبیه شده که کاربران می توانند از آن به عنوان ماوس استفاده نمایند و نیازی به خرید جداگانه آن نباشد. باید به فرکانس 2403-2480 مگا هرتزی این محصول اشاره کنیم که مجهز به نورپس زمینه نیز است و رنگ های آن را می توان تغییر داد. برای این مینی کیبورد 78 دکمه در نظر گرفته شده که مقدار ها آن ها کمی کوچک است، اما می توان به راحتی و بدون هیچ مسئله ای از آن ها بهره برد. این کیبورد بی سیم برای دستگاه های مختلفی نظیر X-Box ، پروژکتور، اندروید باکس، تلویزیون، لپ تاپ، آیپد، گوشی موبایل و کامپیوتر قابل استفاده است. گفتنی است که نور پس زمینه این محصول به وسیله دکمه میانبر Fn+F2 تغییر می نماید و این موضوع جذابیت های آن را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل I10

255,000 تومان

مشاهده و خرید

2. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل SUPER-RGB

مینی کیبورد بی سیم مدل SUPER-RGB، یکی از محصولات بسیار باکیفیت فروشگاه وبلاگ نیک دل به شمار می رود که توانسته با قابلیت هایی که ارائه می دهد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. اول از همه باید به طراحی جم وجور و وزن سبک این کیبورد بی سیم اشاره کنیم که حدود 156 گرم وزن دارد و به راحتی می توان آن را درون کیف جابه جا کرد. این کیبورد به لطف دانگلی که در پشت و کنار باتری قابل شارژ آن قرار گرفته است، برای استفاده در محصولات هوشمند نظیر کامپیوتر، تلویزیون هوشمند، xbox و گوشی های اندرویدی قابل استفاده است. این محصول از نور پس زمینه RGB نیز بهره می برد که هم زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می نماید و هم در محیط های تاریک به راحتی می توان از کیبورد استفاده کرد.

مینی کیبورد بی سیم مدل SUPER-RGB، تاچ پد نیز دارد و این یعنی کاربران بدون اتصال ماوس می توانند از این محصول بهره ببرند و نیازی به متصل کردن جداگانه ماوس نیست. از دیگر مشخصه های بسیار خوب این محصول می توان به مقدار استاندارد دکمه های آن اشاره نمود که هیچ مشکی در حین تایپ کردن کاربران ایجاد نمی نماید. این کیبورد بعلاوه از 87 دکمه بهره می برد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل SUPER-RGB

5 %

430,000

410,000 تومان

مشاهده و خرید

3. مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300

اگر به یک دنبال یک کیبورد بلوتوثی کوچک برای استفاده در محصولات هوشمند خود و با پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS هستید، مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300 را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول به جای دانگل از اتصال بلوتوثی برای وصل شدن به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد و برد آن نیز حدود 10 متر است. انرژی این محصول از جانب یک باتری قابل شارژ تأمین می گردد که شارژدهی بسیار خوبی دارد و با یک بار شارژ کامل، می توان تا حدود 4 ماه از آن بهره برد.

مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300، وزن بسیار سبکی دارد و جم وجور بودن ابعاد آن نیز موجب شده تا کاربران هیچ مسئله ای بابت حمل ونقل آن نداشته باشند. دکمه های این محصول هنگام تایپ کردن صدای زیادی فراوری نمی نمایند و این موضوع را نیز می توان یکی از نقاط مثبت این کیبورد بلوتوثی در نظر گرفت. در این کیبورد دکمه های ضروری به حد لازم وجود دارد. ضربه پذیری دکمه های این محصول در حدود 50 میلیون مرتبه است و این یعنی کاربران با خیالی راحت برای سال ها می توانند از این مینی کیبورد مقرون به صرفه قیمت بدون مشکل استفاده نمایند.

مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300

765,000 تومان

مشاهده و خرید

4. مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل WIFI 2.4GHz

مینی کیبورد بی سیم مدل WIFI 2.4GHz را می توان یکی دیگر از محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه قیمت فروشگاه آنلاین وبلاگ نیک دل معرفی کرد. این کیبورد بی سیم ابعادی بسیار جم وجور دارد و طول و عرض آن به ترتیب حدود 15 و 10 سانتی متر است. علاوه بر این، وزن 130 گرمی آن موجب شده تا کاربران هیچ مسئله ای بابت حمل ونقل آن نداشته باشند. این محصول بعلاوه طراحی بسیار ظریفی دارد و ضخامت آن به دو سانتی متر نیز نمی رسد. برند سازنده، روی این کیبورد 87 کلید تعبیه نموده که مقدار بسیار استانداری دارند و تقریباً کلیدهای ضروری مورد استفاده شما روی آن به چشم می خورد.

اتصال این محصول به وسیله دانگل USB با دستگاه های هوشمند شما برقرار می گردد و انرژی آن را نیز 2 عدد باتری نیم قلمی تأمین می نمایند. 8 عدد کلید میانبر روی این مینی کیبورد بی سیم تعبیه شده تا کاربران به راحتی از آن ها بهره ببرند. این محصول مجهز به تاچ پد با قابلیت تغییر dpi نیز است که به عنوان ماوس می توان از آن استفاده کرد. در نهایت باید به میانگین عمر باتری این صفحه کلید قابل حمل اشاره کنیم که 5 الی 6 ماه است و فرکانس آن نیز به 2.4 گیگا هرتز می رسد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل WIFI 2.4GHz

330,000 تومان

مشاهده و خرید

5. مینی کیبورد بی سیم کد RGB-1031

مینی کیبورد بی سیم کد RGB-1031، مانند محصولات معرفی شده، مقدار ای بسیار جم وجور دارد و ابعاد آن به ابعاد 9.7 در 14.5 سانتی متر می رسد. وزن این کیبورد بی سیم نیز بسیار سبک است و همین موضوع نیز موجب شده تا کاربران به راحتی آن را درون کیف خود حمل ونقل نمایند. این محصول با استفاده از دانگل USB به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و از سیستم عامل های اندروید، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می نماید. 72 کلید با مقدار ای تقریباً مناسب روی این مینی کیبورد بی سیم تعبیه شده و از دکمه های مالتی مدیا، ماوس چپ و راست، دکمه home، کنترل صوت و تصویر نیز بهره می برد.

مینی کیبورد بی سیم کد RGB-1031 مجهز به نور پس زمینه با فناوری LED RGB است. این ویژگی به کاربران امکان انتخاب سه رنگ آبی، قرمز و سبز را طبق سلیقه شان می دهد. بعلاوه افکت های نوری متعددی در این محصول تعبیه شده تا هیجان کافی را به کاربران منتقل کند. انرژی این کیبورد بی سیم از جانب یک باتری لیتیومی تأمین می گردد که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. برد این محصول حدود 10 متر است و از تاچ پد نیز بهره می برد تا کاربران نیازی به متصل کردن ماوس نداشته باشند. درون جعبه این محصول علاوه بر خود کیبورد، دانگل، باتری و کابل میکرو USB نیز به کاربران تقدیم می گردد.

مینی کیبورد بی سیم کدRGB-1031

460,000 تومان

مشاهده و خرید

6. کیبورد بلوتوثی سونی مدل BKB10

فهرست 6 مینی کیبورد مقرون به صرفه و پرفروش موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ نیک دل را با معرفی و آنالیز یک محصول بسیار باکیفیت از برند مشهور سونی به انتها می رسانیم. این محصول بسیار پرفروش از لحاظ مقدار کمی نسبت به سایر مدل های معرفی شده در این مقاله بزرگ تر است، با این حال اما وزن بسیار سبکی دارد و بابت حمل ونقل هیچ مسئله ای برای کاربران ایجاد نخواهد نمود. سونی BKB10 از بلوتوث نسخه 3.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد و علاوه بر ویندوز و دستگاه های اندرویدی از مک، آیپد و آیفون نیز پشتیبانی می نماید. سونی برای این محصول خود از یک باتری لیتومی استفاده نموده که با یک بار شارژ کامل، انرژی لازم برای فعالیت سه ماه کاربران را فراهم می نماید.

برای شارژ کردن این کیبورد نیز می توانید از کابل microUSB بهره ببرید و بعلاوه درگاه شارژ نیز در گوشه سمت راست این محصول تعبیه شده است. از جمله دیگر مشخصه های قابل توجه این کیبورد می توان به پشتیبانی از فناوری NFC آن اشاره نمود که با نزدیک کردن دستگاهی که قرار است به این کیبورد وصل گردد (البته در صورت پشتیبانی از فناوری NFC)، بلوتوت آن روشن خواهد شد. این کیبورد مجهز به 83 دکمه با مقدار بسیار استاندارد است که 19تای آن، میانبر هستند و بردی 10 متری را نیز به کاربران ارائه می دهند. یک سری پدهای پلاستیکی ضد لغرش زیر این محصول سونی قرار گرفته که از لق زدن آن روی سطوح صاف جلوگیری خواهد نمود.

کیبورد بلوتوثی سونی مدل BKB10

1,499,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن انتهای

مینی کیبوردها، برترین گزینه برای کاربرانی هستند که قصد کار با کامپیوتر، گوشی و تبلت خود را از راه دور دارند و یا این که می خواهند همزمان در صورت وجود قابلیت اتصال چندگانه ای در کیبوردشان به سیستم های مختلف به وسیله بلوتوث و یا امواج رادیویی متصل شوند. در این مطلب به معرفی و آنالیز 6 مینی کیبورد مقرون به صرفه قیمت موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ نیک دل پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از محصولات برای خود هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین وبلاگ نیک دل تجربه کنید.

نظر شما در خصوص این مینی کیبوردها چیست؟ آیا تجربه استفاده از این محصولات را دارید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ نیک دل مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

990,000

945,000

تومان

کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB

1,100,000

تومان

خرید کیبورد از وبلاگ نیک دل

مشاهده همه

سوالات متداول

آیا مینی کیبوردها قابل شارژ هستند؟

بله. بسیاری از این کیبوردها از باتری های قابل شارژ بهره می برند که می توان آن ها را شارژ کرد.

آیا مینی کیبوردها قابلیت اتصال به گوشی آیفون را دارند؟

بله. بسیاری از این کیبوردها از سیستم عامل iOS نیز پشتیبانی می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 مینی کیبورد مقرون به صرفه که برای اتصال به گوشی و تبلت می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مینی کیبورد مقرون به صرفه که برای اتصال به گوشی و تبلت می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید