آیفون A15 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ نیک دل، آیفون ها به گران قیمت بودن معروفیت دارند، اما به نظر می رسد قرار است این نکته کمی نقض گردد، نسل سوم آیفون SE دو سال پس از ورود نسل دوم به بازار آمد و ممکن است اساساً در ظاهر شبیه به طراحی آیفون 6 از سال 2014 باشد، اما طراحی داخلی آن بسیار بهبود یافته است.

آیفون A15 معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام ارنا، شاید بد نباشد که با چیپست اپل A15 آغاز کنیم، همان چیپست سری آیفون 13 و سریعترین تراشه گوشی های هوشمند موجود. گزینه های ذخیره سازی یکسان به جای مانده اند (64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت).

میزان صفحه نمایش همچنان 4.7 اینچ است، اگرچه حاشیه های سنگین در بالا و پایین آن را بزرگتر از یک آیفون مینی می نماید. با این حال، این نسل سخت ترین شیشه در گوشی های هوشمند (سپر سرامیکی) را برای دوام بهتر به دست می آورد.

بعلاوه، در زیر صفحه نمایش، یک خوانشگر اثر انگشت Touch ID وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران اشکالات Face ID در خصوص ماسک باشید و دوربین بهبود یافته است، اگرچه بیشتر در بخش عکاسی محاسباتی است. آیفون SE (2022) همچنان دارای یک واحد 12 مگاپیکسلی بدون ویژگی هایی مانند تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور مانند سری 13 است. SE (2022) دارای Smart HDR 4، سبک های عکاسی و Deep Fusion است.

ناگفته نماند که SE تازه از 5G پشتیبانی می نماید. اپل همچنان مدل های آیفون 11 را می فروشد، بنابراین دارای 4G است، اما همه مدل های فعلی در حال حاضر روی 5G هستند. بعلاوه باید توجه داشته باشیم که SE اصلی 2016 دارای آخرین iOS است.

منبع: انتخاب

به "آیفون A15 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون A15 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید