احیای 38 واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 38 واحد صنعتی و فراوریی راکد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در راستای تحقق شعار رونق فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها احیا و به مدار فراوری بازگشته است.

احیای 38 واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان

حسن آل بویه با اعلام این خبر اضافه نمود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شیمیایی، سلولزی، فلزی، کانی های غیر فلزی، قطعات خودرو و غیره است.

وی بیان نمود: امید است با برداشته شدن موانع فراوری و جذب سرمایه گذاران نو تا سرانجام سال افزایش تعداد واحد صنعتی احیاشده و ارتقاء ظرفیت صنایع استان رقم بخورد.

آل بویه به اقدامات صورت گرفته در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و فراوریی اشاره و اعلام کرد: ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار و توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای 38 واحد راکد صنعتی در این مدت بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اضافه نمود: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان دارای 18 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه مالی با وسعت 6 هزار و 884 هکتار است.

به گزارش وبلاگ نیک دل جدا از احیای این 38 واحد مستقر در شهرک های صنعتی استان، 15 واحد صنعتی خارج از شهرک ها و در مجموع از ابتدای سال جاری تا به امروز 53واحد صنعتی راکد در استان احیا و به چرخه فراوری بازگشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احیای 38 واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای 38 واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید