بی اعتنایی دانشگاه آزاد به 10 هزار امضای مطالبه
به گزارش وبلاگ نیک دل، پاسخ روابط عمومی دانشگاه آزاد به 34 درخواست از سوی بیش از 10 هزار و 127 نفر از دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه طی 45 روز گذشته تقریبا هیچ بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نیک دل، طی ماه های خرداد و تیر تا به امروز بیش از 34 درخواست از سوی کاربران فارس من توسط بیش از 10 هزار و 127 نفر از دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به این سامانه ارسال و ثبت شده است.
دانشگاهیان دانشگاه آزاد در این سامانه از مشکلاتی همچون نحوه احتساب شهریه، تفاوت حقوق اعضای هیات علمی این دانشگاه با سایر دانشگاه ها، دفاع از رساله دکتری، آموزش های مجازی، نحوه برگزاری آزمون های انتها ترم و موارد دیگر گفته اند، مشکلاتی که پاسخگویی در دانشگاه آزاد نداشت.
وبلاگ نیک دل بر حسب وفای به عهد خود در بخش فارس من پیگیر تمام مطالبات این دانشگاهیان شد اما در پاسخ به پیگیری های مکرر خبرنگار تنها دو مورد درباره برگزاری آزمون های حضوری و احتساب شهریه این دانشگاه توسط رئیس ستاد آموزش مجازی و مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه پاسخ دریافت کرد.
موضوع مهمتر نحوه پاسخگویی روابط عمومی دانشگاه آزاد به این مطالبات است که معتقد است فارس باید به مطالبات ثبت شده مردم بی اعتنایی کند. از آنجایی که اطمینان داریم مسؤولین دانشگاه آزاد پاسخگو هستند و خود را نسبت به افکار عمومی متعهد می دانند، واکنش غیرحرفه ای مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد را غیرسازمانی و به حساب سلیقه شخصی و رفتار غیرحرفه ای می گذاریم. امید داریم مدیران محترم دانشگاه آزاد توضیحات قانع کننده و پاسخگویی به هنگام به مطالبات مردمی داشته باشند.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس