تقویم چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش وبلاگ نیک دل، دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ابتدا باید در دانشگاه های مربوطه ثبت نام کنند و پس از شرکت، در فروردین سال 1401، اسامی آن ها در 17 اردیبهشت ماه 1401 اعلام می شود.

تقویم چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نیک دل، ثبت نام در آزمون غربالگری متمرکز (مرحله انفرادی) در روز های 19 تا 21 اردیبهشت 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد و آزمون مرحله اول در روز 19 خردادماه برگزار می شود.

نتایج آزمون غربالگری 6 تیرماه 1401 اعلام می شود و پس از آن 30 تیم راه یافته به مرحله بعدی (کار گروهی) معرفی می شوند. دریافت گزارش گروه ها در 15 مردادماه انجام می شود و در نهایت آزمون مرحله دوم کشوری در شهریور ماه 1401 برگزار خواهد شد.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور شاغل به تحصیل و یا دانش آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون های کشوری المپیاد در هر دوره کمتر از شش ماه از فارغ التحصیلی آن ها گذشته باشد، می توانند بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیل در المپیاد شرکت کنند.

این دوره از المپیاد علمی دانشجویان در حیطه های استدلال بالینی با موضوع دروس اصلی پزشکی، حیطه آموزش پزشکی با موضوع کلیات آموزش پزشکی، حیطه تفکرعلمی در علوم پایه با موضوع ابعادسلولی مولکولی سلامت روان، حیطه کار آفرینی با موضوع مدیریت منابع در کسب و کار های دانش بنیان، حیطه مدیریت نظام سلامت با موضوع تعارض منافع در نظام سلامت کشور و حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت با موضوع تحلیل و نقد پژوهش های زیست پزشکی از منظر علوم انسانی سلامت برگزار می شود.

حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت و حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم علاوه بر دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی؛ دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاران (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) هم می توانند در المپیاد شرکت کنند.

هر فردی که رتبه یک را در مرحله انفرادی در هر حیطه بدست آورد نمی تواند مجدداً در همان حیطه شرکت کند، همچنین شرکت در یک حیطه و کسب رتبه در آن، منعی برای شرکت در سایر حیطه ها در دوره های بعدی المپیاد نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقویم چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید