مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف

به گزارش وبلاگ نیک دل، هر صورت دارای فرم خاصی می باشد و برای هر فرم صورت نوع خاصی از ریش مناسب است. به طور مثال صورت با فرم مستطیلی یا کشیده بایستی مدل ریش تقریبا نامرتب و کوتاه یا متوسط داشته باشد.

مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف

هر صورت دارای فرم خاصی می باشد و برای هر فرم صورت نوع خاصی از ریش مناسب است. در اولین گام شما باید نوع فرم صورت خود را تشخیص داده و با توجه به مطالب گفته شده در ادامه مدل ریش مناسب خود را انتخاب کنید. این نکته کاملا درست است که انتخاب ریش امر سلیقه ای است ولی در کنار این نکته شما باید بدانید چه مدل ریش برای صورت شما مناسب است.

صورت با فرم مستطیلی یا کشیده

مدل مناسب: ریش تقریبا نامرتب و کوتاه یا متوسط

داشتن کمی ریش ژولیده و نامرتب می تواند در پنهان کردن وجوه ناخوشایند چهره تان به شما کمک کند. تام فورد دارای صورت بسیار کشیده ای است که با این سبک آرایش او بسیار موقر جلوه می کند و پیشانی بلند وی کمتر جلب توجه می کند. اگر شما می خواهید شبیه وی باشید باید اول اجازه دهید چند هفته ای ریش شما بلند شود و این منوط به سرعت رشد موهای شما است. سپس آنها را مرتب کنید و همیشه تمیزشان کنید.

مدل ریش مناسب برای صورت با فرم دایره

مدل مناسب: از ریش گرد به دور چانه و بالای لب خود استفاده کنید.

کانیه وستتام فورد (Kanye West) یک مثال خوب در افراد مشهور است که دارای فرم صورت گرد و چهره ای ظریف است. وی از گذاشتن خط ریش دوری کرده و همچنین موهای جلوی سر خود را کوتاه می کند طوری که رستنگاه مو را در جلوی سر بپوشاند. او همچنین ریش گردی دارد که از نزدیکی لب تا پایین چانه را می پوشاند. اگر شما می خواهید شبیه وست صورت صافی داشته باشید باید ریش خود را در ناحیه فک و گردن که بلند می شود به طور مرتب اصلاح کنید. برای بار اول بهتر است اینکار توسط یک آرایشگر انجام شود. برای اینکه از نتیجه کار مطمئن باشید باید از یک تیغ تیز برای اصلاح وکرم های مخصوص بعد از اصلاح مناسب استفاده کنید.

مدل ریش برای صورت با فرم مثلثی

مدل مناسب: بوسیله یک آرایشگر سبک های مدرن، ریش خود را نامرتب و ژولیده آرایش کنند.

بهترین مثال برای این فرم صورت در مردان که با آرایش مناسب ریش خود ظاهری مناسب دارند، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، بازیگر نامزد جایزه اسکار است خط ریش بر روی فک او و چانه با ریش پرش بیشتر جلب توجه می کند. شما اگر می خواهید ظاهری شبیه رایان داشته باشید باید اجازه دهید ریش شما بلند و ژولیده شود بطوری که صورت شما از ریش پوشیده شود. خوشبختانه این مدل ریش چه در بلند کردن و چه در نگهداری از بقیه مدل ها آسان تر است و نیاز به آرایشگر خاصی ندارد. شما می توانید ریش خود را به گونه ای اصلاح کنید که بیشترین حجم ریش در چانه تعیین باشد و یک خط ریش طولانی بر روی گونه ها و کنار گوش بگذارید و همه این کارها بوسیله یک تیغ مناسب انجام می شود.

صورت با فرم لوزی شکل

مدل مناسب: خط ریش بلند و پر و ریش کم پشت که تمام قسمت های صورت را بپوشاند.

دین کوک (Dane Cook) یکی از اشخاص مشهوری است که چانه برجسته ای دارد و او به خاطر شغل مهمش هم از خط ریش و هم از ریش کم پشت در آرایش صورت خود استفاده می کند. برای داشتن ظاهری شبیه دین باید اجازه دهید ریش شما در همه قسمت های صورت برای مدت بین 2 هفته تا یک ماه بلند شود بدون آن که مرتبش کنید. بعد از این مدت برای اینکه تمام صورت شما به طور یکنواخت با ریش پوشانده شود به قیچی برای کوتاه و مرتب کردن آن نیاز دارید و بعد بوسیله یک تیغ اطراف ریش خود را منظم کنید. برای داشتن خط ریشی همانند دین شما نیاز دارید بیش از 4 هفته موهای این قسمت از صورت شما رشد کند و سپس آن را با قیچی کوتاه و مرتب کنید.

و اما در آخر...

از راه های تمیز تر و شیک تر نشان دادن مدل ریش استفاده از خط گردن تمیز است. نکته داشتن یک خط گردن بسیار تمیز و اندازه این است که از بالای فک شروع کرده و خط چانه را دنبال کنید. این گونه استاندارد خط گردن را برای ریش تان رعایت کرده اید.برای خط انداختن از یک ریش تراش استفاده کنید. بهترین راه برای فهمیدن این که آیا خط را درست انداخته اید یا خیر ، چک کردن آن توسط آینه روبه روی صورت و بدون کشیدن یا خم کردن صورت است. حداقل دو بار در هفته خط آن را تمیز کنید.

منبع: setare.com

به "مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید