دوچرخه سواری

5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری

در منطقه ها مختلف دنیا بعضی مکان های تماشای و زیبایی وجود دارند که نمی توان تنها با تماشا چند تصاویر، وجود آنها را باور کرد. یکی از این جاذب ها، صخره های طبیعی هستند که عناصری مثل حرارت، باد، باران، مواد معدنی و فرسایش آنها را به شکلی زیبا در آورده است...

21 مرداد 1402

مطالعه دوقلو های همسان نشان می دهد که ورزش چه نقش مهمی در تنظیم ژن های ما دارد

سلامت فقط چیزی ژنتیکی نیست، بلکه انتخاب سبک زندگی و عوامل پیرامونی در آن نقش دارند. در مطالعه اپی ژنتیک بررسی می شود که چه شاخص های خاصی بیان ژن را تنظیم می کنند.

16 آذر 1401

اسالم به خلخال ؛ جاده ای که نمی توان در آن پلک زد!

خبرنگاران : آیا می دانستید جاده ای دل انگیزتر و خلوت تر از جاده چالوس هم وجود دارد که در بین مردم به رویایی ترین جاده جنگلی کشور معروفیت داشته و آن جایی نیست جز جاده اسالم به خلخال .

13 شهریور 1401

مراکز تفریحی مازندران ، از هیجان سقوط آزاد تا لمس پرواز

مازندران انقدر زیباست که خود تبدیل به یکی از مهم ترین مراکز سرگرمیی ایران شده است. همین که قدم در راستا مازندران سرسبز و زیبا می گذاریم، نشاط و سرگرمی به سراغمان می آید. در این میان پیدا کردن مراکز سرگرمیی مازندران که علاوه بر طبیعت چشم نواز و دریای آرامبخش،...

12 مرداد 1401

واعظ آشتیانی: نبود سیستم جانشین پروری صدمات زیادی به بیت المال زده است

واعظی آشتیانی در رادیو گفت وگو بیان کرد: انتصابات ناگهانی و بدون درنظر گرفتن شایسته سالاری در نتیجه نبود سیستم جانشین پروری در کشور است که بیت المال را با زیان های بزرگ روبرو نموده است.

27 تیر 1401

درخواست شهرداری تهران از عموم شهروندان با توجه به بازگشایی مدارس

شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان تهرانی درخواست کرد؛ با توجه به بازگشایی کامل مراکز آموزشی و پیش بینی افزایش تقاضای سفر و ترافیک، تا حد امکان سفر های خود را مدیریت نموده و از انجام سفر های غیرضرور خودداری نمایند.

27 خرداد 1401

اسامی 15 ورزشکار که بورسیه IOC شدند

اسامی 15 ورزشکار که برای گرفتن بورسیه کمیته بین المللی المپیک معرفی شدند، تعیین شد.

21 دی 1400

تاثیر ورزش بر حافظه چیست؟

ورزش منظم رشد رگ های خونی تازه را در منطقه ها مغزی که در آن نوروژنز اتفاق می افتد، افزایش می دهد و خون رسانی بیشتری را ایجاد می کند، همچنین ورزش موجب می شود که از پرفشاری خون (فشار خون بالا) که یک عامل خطر برای ابتلا به زوال عقل است، جلوگیری و حتی آن را درمان...

29 تیر 1400

از خانه خارج نشوید؛ شاید باد وزید!

مقصر این آلودگی همان هایی هستند که در طول این سال ها باید مترو و بی. آر. تی راه اندازی می کردند، اما نکردند، تاکسی ها و اتوبوس ها را نوسازی می کردند، اما خواب ماندند، کارخانه ها را از شهر دور و نو می کردند، اما به خودشان زحمت ندادند.

15 دی 1398